בלוג קאונט


ספסל נדנדה

פינוק לגינה עם ספסל נדנדה

מחפשים דרך מיוחדת לרהט את הגינה שלכם? מן הסתם אתם מתחילים לסקור שורה של מוצרי ריהוט לגינה, ובוררים בין כלל האפשרויות. אולם, כשאתם מתכננים את כל העיצוב ובחירת הריהוט עבור הגינה שלכם, כדאי מאד לא לשכוח את האפשרות של רכישת ספסל נדנדה. ספסלי הנדנדה הם בעצם נדנדות לכל דבר ועניין – אלא שהמושב שלהן מעוצב בצורת ספסל ארוך שמתאים ל2-4 איש שיושבים עליו ונהנים מהאווירה הנעימה והמרגיעה.

 

כל מה שרציתם לדעת על הרהיט

  • האם זה בטוח? – לחלוטין. כמובן שרצוי מאד שאדם מבוגר יעשה שימוש בספסל נדנדה ולא ילד לבדו שעלול לטלטל אותה. אולם באופן כללי – ספסל נדנדה נחשב למוצר בטוח במיוחד, שעומד גם בתקנים המחמירים ביותר. צריך לזכור שלא משתמשים בספסל הנדנדה על מנת לעשות סיבובים באוויר – אלא בעיקר כדי להתנדנד בצורה קלה יחסית, וכדי שתהיה אווירה נעימה לכל מי שנמצא בסביבה.
  • מה צריך להיות הגודל? – כאשר בוחרים ספסל נדנדה, לא פעם עולה השאלה מה צריכות להיות המידות של הרהיט הזה. כפי שציינו קודם, הספסל הזה יכול להתאים לכמות של בין שניים לארבעה אנשים .היינו אומרים שהגודל הוא כמובן קודם כל פונקציה של המקום הפנוי שיש לכם בגינה מלכתחילה. כמו כן, נסו לחשוב האם אלו יהיו בעיקר אתם שמשתמשים באופן קבוע בספסל הנדנדה – או שהוא מיועד יותר לאורחים שלכם.
  • ואם השטח קטן? – אחת ההתלבטויות המרכזיות נוגעת למצב שבו יש לכם שטח שהוא קטן ומצומצם יחסית, ובכל זאת אתם מעוניינים להתקין ספסל נדנדה בגינה שלכם. מה יכול להיות הפתרון במצב כזה? במקום לקנות רהיט אחד גדול, קנו שני ספסלי נדנדה קטנים יחסית, ואז אתם מקבלים פתרון מצוין ומנצלים פינות פנויות בגינה.

 

זו תמיד תוספת מפתיעה ומיוחדת

חשוב מאד לציין לסיום, שהספסלים הללו מגיעים כמובן בעיצובים שונים, בהתאם להעדפה האישית שלכם ואפשר אף לבחור בדגמים מעוצבים אישית. זו עובדה חשובה למדי, כדי שתבינו שלא משנה איזה סוג של גינה יש לכם – תמיד תוכלו לבחור בספסל הנדנדה הטוב ביותר שיש עבור הגינה שלכם.