בלוג קאונט


אדניות

אדניות עץ גדולות- כשעיצוב וטבע נפגשים

כידוע לכל, אחד החומרים הפופולאריים לשימוש בכל מה שקשור לתהליך העיצוב והדקורציה של המרפסת, הגינה, החצר ואזורי הנוי השונים בחלק החיצוני שלי הבית הוא העץ.

אחד המוצרים שעם תכנון חכם יהפכו כל בית לייחודי ובעל מראה יוקרתי ואותנטי הן אדניות עץ גדולות. יש המון סוגים של אדניות עץ גדולות כאשר ההבדל לא בא לידי ביטוי אך ורק בגודל ובצורה של האדניות, אלא גם בצבעים שלהן, הרי כל סוג עץ מאופיין בגוון אחר לחלוטין וכך אפשר ליצור בדיוק את האווירה שאנחנו מחפשים.

אדניות עץ איפה אפשר למקם אותן?

אדניות עץ גדולות יכולות להוות כמאין גדר מתחמת למשל בבתים עם מרפסות מאוד גדולות, אפשר למקם אדניות עץ ובהן לשתול שתילים, עצים קטנים, פרחים לפי העונה בשנה ואפילו לגדל ירקות אורגניים, תבלינים וצמחי מרפא.

בנוסף, אדניות עץ מתאימות גם באזור הכניסה לבית, בסמוך למדרגות או מסביב לגדר החיצונית. ניתן גם לבחור למקם אדניות עץ בתוך או מחוץ לפרגולה, בסמוך לבריכת השחייה, באזור של החלון או הויטרינה שמפריד בין הבית לחלק החיצוני שלו (מומלץ יותר בבתים פרטיים) ועוד…  

מדוע מומלץ לפנות למומחים בתחום העץ, הגינון והאדניות כשבוחרים לשלב אדניות עץ גדולות?

אדניות עץ גדולות מצריכות תכנון מקדים בשל מספר גורמים:

  1. חומר העץ מכיון וחומר העץ ממוקם בחוץ, חשוב לבחור עץ שמתאים לתנאים חיצוניים כמו גשם, לחות, יובש, מזיקים וכדומה
  2. התאמה גודל האדניות לחלל מכיון והאדניות לרוב תוחמות אזורים מסוימים, חשוב שהגודל שלהן יתאים לחלל החיצוני בו אנו רוצים למקם אותן.
  3. תחזוקה מאוד חשוב לבחור שתילים שמתאימים לא רק לעונה בשנה קיץ, חורף, סתו ואביב ולדעת מתי לשתול כל אחד מהשתילים שאנחנו בוחרים, אלא גם שיתאימו לאקלים שבו אנחנו גרים ולמיקום השתילים לפי כיוון הרוח והשמש.  

לסיכום, אדניות עץ גדולות מוסיפות המון לחצר או למרפסת הן בפן העיצובי והדקורטיבי והן הפונקציונלי. ניתן לרכוש אותן ברשת האינטרנט, בחנויות עשה זאת בעצמך, חנויות המתמחות בעץ או משתלות.

אדניות