בלוג קאונט


אדני רכבת לגינה מחיר

וודאי כבר שמעתם או נתקלתם באנשים רבים שהחלו לעשות שימוש באדני רכבת אצלהם בחצר. לאדני הרכבת מראה מרשים, מחוספס, המשתלב באופן מושלם עם כל צמחייה שהיא באופן פסטורלי ומיוחד. מאותם אדני רכבת ניתן ליצור שלל של מרכיבים החל מטרסות יפהפיות, לתחם גינת תבלינים או ערוגת פרחים ולהשיג מראה יוצא דופן. המחיר של אדני רכבת משתנה בהתאם לסוג העץ ממנו האדנים עשויים. בנוסף, כאשר אדני הרכבת מיובאים ממקומות כמו ארה״ב, קנדה, רוסיה או רומניה לרוב המחיר שלהם ליחידה יעלה זאת בשל גורמי כספים נוספים כמו מע״מ, מס, ייבוא ועוד. המחיר של אדני רכבת נע בין 80 שקלים עבור אדן יד 2 או אדן משומש ויכול גם להגיע לעד 800 שקלים עבור אדן רכבת איכותי במיוחד. חשוב לציין, שבין אם אתם בוחרים לרכוש אדני רכבת זולים או בין אם אתם משקיעים את מיטב כספכם בעיצוב הגינה ובוחרים באדני רכבת יקרים במיוחד, עליכם לוודא שכל אותם אדנים הנמכרים בבודדים עברו אצל המשווק שלהם תהליכים מיוחדים שיאפשרו לשמור עליהם לאורך זמן.

 

 

מה עוד ניתן לבנות מאדני רכבת?

  • פרוגלה – פרגולה העשויה מאדני רכבת תעניק לחצר ביתכם מראה מיוחד, מרשים ויוצא דופן. בפרגולה תוכלו לארח את בני המשפחה והמחברים הקרובים לכם, לבלות בה באוויר הפתוח בשעות אחר הצהריים או בסופי שבוע. פרגולה הינה פתרון עיצובי נהדר המתאים הן לאירוח והן לישיבה בזמנים בהם בא לכם לקרוא ספר או אפילו לתפוס תנומה קלה.
  • מדרגות – אחד השימושים הפופולאריים באדני רכבת הינה לבניית מדרגות מעוצבות. מדרגות אלו הין מדרגות מסיביות בעלות מראה חם, עשיר ומחוספס.
  • תיחום -מאדני הרכבת תוכלו ליצור גינת תבלינים או ירקות אורגניים יפהפיות. הם משמשים לתיחום איכותי ומונעת ממזיקים וחרקים להתקרב. בנוסף, אותו תיחום מעשיר באופן בלתי רגיל את אותה גינה או ערוגת פרחים.

יחד עם זאת, תוכלו לבנות מאדני הרכבת גדר, שביל, ספסל או שאר רהיטים דקורטיביים עשויים מעץ מלא, איכותי וחזק. אם אתם לא בטוחים עד הסוף שאתם יכולים לבנות את אותם פריטים בעצמכם, היעזרו בבעל מקצוע שיסייע לכם בבנייה וינחה אתכם לגבי התחזוקה של אדני הרכבת.