בלוג קאונט


טלויזיה

איזו טלויזיה הכי כדאי לקנות?

אתם מחפשים כבר חודשים בחיפוש אחר חיפוש מייגע באלקטרה ובחנויות החשמל של הסביבה.
אתה רוצה את הטלוויזיה הטובה ביותר שתוכל להרשות לעצמך ואתה פשוט לא יודע לבחור? אנחנו כאן כדי לחסוך לך בחיפושים. הגעת למקום הנכון.

לכל טלוויזיה כמו לשאר מוצרי החשמל, יש את האיכויות, המותגים והמחירים משלה וכיום יש כל כך הרבה מבחר שדי קשה להחליט איזו טלוויזיה הכי כדאי לקנות. אז הלכנו לחקור קצת על סוגי הטלווזיות ומהו אופן שימושם הטוב ביותר בבית בסלון, או בחדר מול המיטה.

קודם כל עלינו להדגיש שבעולם הטלוויזיות קיימים כמה סוגי איכות הצפייה וכמובן זה נמדד גם במרחק שבינך לבין הטלוויזיה.

יש כמה מרחקי צפייה שאולי יועילו לך לבחור איפה למקם את הטלוויזיה האישית או הביתית שלך:

כאשר מדובר במסך בגודל של 32 אינץ' עד 37 אינץ' –
על מנת להתאים את מרחק הצפייה הטוב ביותר אנו ממליצים על כ- 2 וחצי מטר ומטה מול מסך הטלוויזיה.
כאשר מדובר במסך בגודל של 42 אינץ' 
מרחק הצפייה המומלץ הוא בין 2 וחצי עד 4 מטר מול מסך הטלוויזיה.
כאשר מדובר במסך בגודל של 50 אינץ' ומעלה 
מרחק הצפייה המומלץ והמהנה ביותר עבורך הוא כ4 עד 5 מטרים מול מסך הטלוויזיה

מרחק הצפייה מסמל למעשה את הקו האווירי שבין העין לבין חזית מסך הטלוויזיה. בכדי לדעת מהו מרחק הצפייה בסלון ביתך, השיטה הפשוטה והכדאית, היא למעשה לקיחת מד-מטר ולמדוד את המרחק שבין הספה או המיטה לבין האזור בו הטלוויזיה אמורה להימצא.

מרחקי הצפייה נשמעים כמו פרט קטן שלא ממש נחוץ לבחירת הטלוויזיה אך תתפלאו כי יש קשר בין מרחק הצפייה לבין ההנאה שמסבה לצופה בבית.
אחת ההנאות הגדולות כרוכות גם באיכות המסך ובכמות הפיקסלים אשר ממלאים את רוחב מסך הטלוויזיה ומאפשרים ראיית מסך טובה יותר והבחנה חדה יותר בנעשה במסך שלכם, הבאנו להלן כמה איכויות ופירוט למה כל אחת טובה.

 

HD

אנו בטוחים כי שמעתם לא פעם ולא פעמיים את המילה הזו בקרב מוכרי מוצרי החשמל והטלוויזיות למיניהם.
מסכי  HDהם בעצם מסכים בעלי רזולוציה גבוהה שמתחלקים למסכי   Readyשבה הרזולוציה היא 768 שורות, ומסכי FULL HD, שבה הרזולוציה היא 1080 שורות.
פיקסל, קיצור של המילה Picture Element, היא יחידת מידע גרפית בסיסית במחשב, המתארת נקודה בתמונה דיגיטלית. החלק הקטן ביותר של הקווים, התווים, והצורות שעל צג המחשב או בתמונה המודפסת. כל תמונה בנויה ממאות אלפי עד עשרות מיליוני נקודות קטנות, ונקודה זו היא יחידת תמונה.

עבור ממדי תמונה קבועים, ככל שהתמונה מורכבת מיותר פיקסלים, צפיפות הפיקסלים שלה גדולה יותר. כתוצאה מכך, רמת ההבחנה של התמונה תהיה גבוהה יותר, ולכן אפשר לומר, שהרזולוציה שלה גבוהה יותר,
התמונה תכיל יותר פרטים ותהיה חדה, טובה וקריאה יותר. רזולוציה של מסכים ישנים היא ברמה של 600 על 800, כלומר, תמונת מסך כזו מורכבת מ-480,000 פיקסלים, אז תארו לעצמכם כמה פיקסלים נדרשים בשביל רזולוציה של 1080 שורות.HD
היתרון הגדול בטלוויזיית FULL HD הוא שניתן לשבת קרוב יותר למסך ולהרגיש את החוויה שבצפייה. מצד שני, לכל אחד מאתנו יש מוח שונה ונקודת ראייה אחרת, כך שאם הנכם לא חדי עין במיוחד, לא תהיה  לכם כוונה לשבת קרוב לטלוויזיה ובדרך כלל הנכם צופים בשידורי הטלוויזיה הרגילים, לכן תוכלו ליהנות גם מטלוויזיית .Ready HD

לסיכום

הבאנו לכם כמה כלים שיוכלו להועיל לכם לפני קניית מסך הטלוויזיה הפוטנציאלי עבורכם, ואנו מקווים שמאמר זה יועיל לכם בצורה הטובה ביותר בעת הקנייה.

https://www.youtube.com/watch?v=DsxMsN3tlCo