בלוג קאונט


איך להשיג הרבה עוקבים באינסטגרם

רבים מחפשים שיטות איך להשיג הרבה עוקבים באינסטגרם ומנסים כל מיני דברים שהם מוצאים באינטרנט. עוקבים באינסטגרם זה גבר חשוב, במיוחד עבור עסקים הרוצים לקדם את המוצר שלהם או את אתר האינטרנט באמצעות אינסטגרם.  הרבה שואלים את השאלה איך להשיג הרבה עוקבים באינסטגרם ובטוחים שהתשובות היחידות הן אלו אשר משלבות קניית עוקבים, חטיפת קליקים ועוד כל מיני טריקים. האמת שזה ממש לא נכון, ניתן להשיג הרבה עוקבים באינסטגרם בדרכים טבעיות, כל מה שדרוש היא עבודה נכונה באופן קבוע.

 

אז אם אתם תוהים איך להשיג הרבה עוקבים באינסטגרם באופן טבעי להלן 4 טיפים שקיבצתי ממיטב המומחים של קידום ברשתות חברתיות:

 

1. אחת השיטות להשגת עוקבים היא לעקוב גם אחרים ולצפות שהם יעקבו אחריכם. כמו שאתם מחפשים איך להשיג הרבה עוקבים באינסטגרם יש גם אחרים אשר עושים את אותו הדבר. כאשר אתם עוקבים אחרי מישהו והוא לא עוקב אחריכם בחזרה אז אתם מתאכזבים. לכן מומלץ להצהיר בגלוי על מדיניות העוקבים שלכם, אם למשל תצהירו שאתן תעקבו אחרי כל מי שעוקב אחריכם זה יתן לכל מי שמחפש גם כן עוקבים, סיבה לעקוב אחריכם.

2. השיטה הראשונה התייחסה למדיניות שלכם כאשר אתם מקבלים עוקבים, הטיפ השני הוא הצד השני של המטבע ומתייחס לחיפוש אקטיבי שבו אתם בוחרים אנשים לעקוב אחריהם. אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך מחפשים עוקבים בעלי סבירות לעקוב אחרינו בחזרה? ובכן ישנם אנשים המצהירים זאת ועושים שימוש בהאשטאגס המציינים זאת במפורש. כל שעליכם הוא לחפש את האשטאגס הנכונים ולעקוב אחריהם. להלן רשימה חלקית של האשטאגס שיכולים לעזור.

 

#followall#shoutout  #shout  #shoutouter  #ilovemyfollowers #instagood  #soback #shoutoutforshoutout #shoutout4shoutout #so #so4so #photooftheday #love #sobackteam   #f4f #followforfollow #followback #followhim #followher #s4s  #followme #TagsForLikes #follow

 

חפשו תמונות בעלות האשטאגס מסוג זה ועקבו אחר האנשים שעוקבים אחר משתמש זה. השתדלו לחפש תמונות מהתקופה האחרונה.

 

3. היזהרו ממצב שאתם עוקבים אחרי יותר מידי משתמשים אבל בעצם אף אחד לא עוקב אחריכם. אתם צריכים לאזן מספרים אלו. לכן כאשר אתם עוקבים אחרי אנשים כפי שעשיתם בסעיף הקודם עליכם לוודא שהם עוקבים אחריכם בחזרה. תנו להם מספר ימים להגיב ואם אתם רואים שהם לא עוקבים אחריכם בחזרה אז הפסיקו לעקוב אחריהם. פעולות אלו עלולות לקחת יותר מידי זמן לכן ישנן תוכנות המטפלות בעניינים אלו באופן אוטומטי.

 

4. השתמשו באינסטגרם בשעות השיא של הפעילות ברשת, תוכלו למצוא את הנתונים בעזרת אפליקציית STATIGRAM. העלו תמונות בשעות השיא של הפעילות.

 

כפי שראיתם אלו רק 4 שיטות העונות על השאלה איך להשיג הרבה עוקבים באינסטגרם. עליכם להקפיד על עבודה מסודרת ומובטח לכם שתשיגו הרבה עוקבים תוך זמן קצר.