בלוג קאונט


אינסטלטור

אינסטלטור – מה צריך לדעת?

בחירת בעל מקצוע באופן כללי ובחירת אינסטלטור באופן ספיציפי מחייבת אותנו לשים לב לקשת רחבה של קריטריונים. השאלה היא איך בוחרים אינסטלטור, מה כדאי לדעת לפני הבחירה – על כך ועוד במאמר הבא….

 

אז איך בוחרים?

ובכן יש כמה דרכים באמצעותן ניתן לבחור אינסטלטור, ולכל דרך יתרונות וחסרונות…

 

  1. יצאת צדיק – התכנית שכבשה את המסכים שמה בפנינו את בעלי המקצוע האיכותיים, ההגונים והמקצועיים בהשוואה לאלו שלא היינו רוצים לבחור בהם. כל מה שצריך לעשות זה לחפש בגוגל צדיקים שהופיעו בתכנית ונמצאו הגונים במיוחד, כאלה שזכו במדליה – אלו האינסטלטורים שאתם רוצים.

יתרון: אמין, סיכויים גבוהים להצלחה

חיסרון: לאו דווקא זמינות מלאה בשל פופולאריות.

 

  1. פייסבוק – אחת הפעולות הקלות והנגישות היא לכתוב בוול שלנו שאנחנו מחפשים אינסטלטור הפועל באזור מגורינו ותוך זמן קצר נקבל מגוון של המלצות.

יתרון: איתור מהר של בעל מקצוע.

חיסרון: לא יכולים לדעת ב-100% שמדובר בהמלצה איכותית.

  1. ווטצאפ – נצלו את הקבוצות אליהן אתם מחוברים בווטצאפ. יש כל כך הרבה אנשים שנמצאים איתכם בקשר יומיומיו כמו קבוצות של השכונה בה אתם גרים, קבוצות משפחתיות, קבוצות בהן ההורים של הילדים מהגן ועוד.

יתרון: איתור מהיר של בעל מקצוע.

חיסרון: לא יכולים לדעת ב-100% שמדובר בהמלצה איכותית.

  1. אתרים מקצועיים – יש המון אתרי אינטרנט שכל מה שהם עושים זה לדרג עבורנו הגולשים את רמת המקצועיות של בעלי מקצוע שונים. מחיר, רמת זמינות, מקצועיות, מכשור טכנולוגיה, המלצות – אלו ועוד משפיעים על הדירוג.

יתרון: איתור מהיר של בעל מקצוע.

חיסרון: לרוב אין חסרונות בשיטה זו.

 

  1. חיפושים בגוגל – תוכלו לחפש חיפוש פשוט בגוגל ולהיחשף לקשת רחבה של אינסטלטורים.

יתרון: איתור מהיר של בעל מקצוע.

חיסרון: אפשר ליפול עם בעל מקצוע לא אמין.

 

טרם אתם בוחרים את האינסטלטור נסו להבין את רמת הזמינות שלו שכן מדובר לרוב בתקלה אותה אתם רוצים לפתור כמה שיותר מהר. בנוסף, וודאו מה טווח המחירים שנהוג לשלם בהתאם לאותה תקלה.