בלוג קאונט


אתר האינטרנט של יס – עולם של טכנולוגיה מופלא

אתר האינטרנט של מותג הטלוויזיה יס היושב תחת חברת די.בי. אס, מאפשר לגולשיו ולצופיו ליהנות ממידע ומתוכן על מגוון התוכניות של יס באופן קבוע, להתעדכן בתכנים המועלים בערוצים השונים של יס ביניהם יס1, יס 2, יס 3, יס דרמה, יס אקשיין, יס דוקו ועוד. הקטגוריה הראשונה באתר האינטרנט של יס היא תכניות וערוצים. בעמוד זה ניתן להתעדכן באפליקציות שתוכננו ועוצבו עבור תכניות חדשות המותאמות לאנדרואיד ולאייפון גם יחד, ביניהן אפליקציית התכנית נוי והדר המאפשרת לעצב תמונות ואייקונים מגניבים, נויורק הבריחה- משחק חדש בכיכובו של השחקן הראשי של הסדרה ׳נויורק׳- אושרי כהן, קופיקו מניה – אפליקציית משחקים המבוססת על דמותו המצויירת של קופיקו – אחת הסדרות הפופלריות לילדים בערוצי הילדים של יס ועוד.

 

בנוסף, דרך אתר האינטרנט של רשת יס, ניתן להתעדכן בסדרות חדשות שעולות ביס, לדוגמא בימים האחרונים עולה הסדרה מאהבות מרשת abc. ליס יש נטייה לבחור את הסדרות הטובות, הנפוצות והמבוקשות ביותר בעולם כולו. יחד עם זאת, ניתן בעמוד הראשי של אתר יס להתעדכן בלוח השידורים של ערוצי יס השונים בטלוויזיה. היתרון שבלוח השידורים דרך האתר הוא בתכנון שלו לפי קטגוריות, מה שמאפשר לצופים לבחור בנושא האהוב עליהם ביותר. בין הקטגוריות בהן ניתן להתעדכן הן מוסיקה, תוכניות פנאי וסגנון חיים, תכניות ספורט, חדשות ואקטואליה, תכניות ילדים ועוד.

 

אחת מהתגליות השוות ביותר של אתר האינטרנט של ערוץ יס היא העובדה שניתן לצפות בסדרות הטובות ביותר המשודרות בערוצי יס ובי וי או די, באמצעות שירות חדש הנקרא יס גו. יס גו נותנת לך את האופציה לצפות בסדרות כמו פאודה, מר וגברת רצח, לונדון כן מחכה לי ועוד, דרך המחשב או הטאבלט מבלי לפספס אף פרק. כמו כן, דרך האתר של יס ניתן להזמין ערוצים, להגדיל או להקטין את חבילת הצפייה הביתית, להפעיל את שירות הוי או די, להיעזר בשירות תמיכה לממיר המציע הסברים איך לתפעל את הממיר, להקליט דרכו ולתפעל בקלות ובפשטות. יס תפסה את הטכנולוגיה חזק והיא לא מפסיקה להתקדם לרגע ולהעצים את עצמה מבחינה טכנולוגית בכל הממדים.