בלוג קאונט


ביובית

ביובית לפתיחת סתימות קשות

מהי בדיוק ביובית, וכיצד מטפלים באמצעותה בסתימות קשות במיוחד?

מצב של סתימה קשה, כפי שניתן להבין מהדרך בה אנחנו מתייחסים אליו, הוא מצב שלא פשוט לטפל בו. אבל ראשית, כדאי להבין מה יכולות להיות ההשלכות של סתימה קשה בקווי הביוב בבניין שלנו. ההשלכות המידיות שנוכל להרגיש מיד לאחד שהסתימה תתחיל תהיינה בדרך כלל הצפות – הצפות במקלט הבית שלנו, הצפות במפלסים התחתונים של הבניין ובדירות עצמן, הצפות בחדר המדרגות או אפילו בפיר המעלית הסמוך לקווי הצנרת. מצבים שכאלה הם מצבים מסוכנים שלא ניתן לחיות איתם בצורה נוחה, ויש לטפל במצבים אלה בצורה היעילה ביותר. את זה נעשה דרך שירות מקצועי של ביובית – משאית שמגיעה ומבצעת שאיבה או הזרמה בלחץ גבוה במיוחד בקווי הביוב, בכדי לנקות אותם, לפתוח את הסתימה הקשה, ולהשיב את שגרת החיים שלנו בבית למצב תקין כפי שהיא צריכה להיות. כעת, נבין בדיוק מהם השירותים האפשריים של ביובית, וכמה שירותי הביובית השונים עולים.

כמה עולה ביובית עבור פתיחה של סתימות קשות, ומהן האפשרויות לפתיחת סתימות אלה?

  • כמה זה עולה? שירותי ביובית שונים הם בעלי טווחי מחירים שונים בהתאם לסוג השירות הנחוץ. השירותים הבסיסיים ביותר של ביובית, שהם שאיבת ביוב מקווי ביוב והזרמת מים בלחץ גבוה לקווי ביוב, שניהם נעים בטווח המחירים שבין 700 ל-1,000 ₪, בהתאם להיקף העבודה הנחוץ ולגודל הבניין וקווי הביוב. במצבים בהם יש צורך בשאיבה מדויקת יותר של הצפה לאחר הטיפול בסתימה, מדובר בשירות שיכול להגיע גם למחיר של 1,200 ₪, ואם מדובר במשאבה טבולה אז ל-3,000 ₪ ויותר. במידה וגורם הסתימה הקשה הוא שורשים שצמחו בקווי הביוב של הבניין, טיפול בבעיה הזאת יעלה בדרך כלל 1,000-1,200 ₪.
  • אפשרויות לפתיחת סתימות – כפי שניתן להבין, שירות של ביובית הוא שירות שמציע לא מעט אפשרויות עבור פתיחה של סתימות קשות. במרבית המקרים, נבצע שאיבה בלחץ גבוה במיוחד מקווי הביוב של הבית, כאשר בסתימות עקשניות במיוחד האפשרות הברורה מאליה היא אפשרות של הזרמת מים בלחץ גבוה – אפשרות שמוכיחה את עצמה כיעילה במיוחד לאורך זמן. חשוב לזכור כי הצורך שלנו בשירותי השאיבה של הביובית לעתים קרובות לא יסתיים רק בשאיבה של הביוב אלא גם בשאיבה של ההצפה שלה הסתימה גרמה – בין אם באמצעות משאבה טבולה ובין אם במרחבים בהם אין ניקוז סטנדרטי, כמו לדוגמה מקלט.

במצבים הקשים של סתימה קשה המשבשת את שגרת החיים בבניין, פנו לשירות ברמה הגבוהה ביותר של ביובית

סתימה קשה תשבש עד מהרה את שגרת החיים התקינה והשימוש בצנרת בבניין, וחשוב לטפל בה במהירות ובמקצועיות. את זה תעשו עם שירות איכותי של ביובית, ומומלץ תמיד לשמור מספר של שירות שכזה לשעת הצורך.