בלוג קאונט


בנק הפעולים דרושים

ענף הבנקאות בארץ ובעולם עומד בפני שינוי משמעותי כאשר ראשיתו יתחיל בשירות. כיום הדרישות של הצרכנים הן זמינות מרבית ופשטות, בניגוד לדרישות של פעם שהיו שירות אישי ואדיב.

בימים בהם אנו חיים,  לנו בתור צרכנים יש פחות זמן לענייני היום יום ולכן אנו רוצים שיהיה לנו פתרון פשוט, מהיר וקל לכמה שיותר פעולות.

בעבר מירב תשומת הלב כפי שאמרנו הוקדשה ליחס אישי ללקוחות הבנק ולמקסם את החלל בסניף לכמה שיותר משרדים על מנת שנוכל לשרת כמה שיותר לקוחות בו זמנית ולכן היו דרושים לבנק הפועלים מספר רב של בנקאים, יועצי השקעות ואף בנקאים כלליים לפעולות הרגילות של משיכות והפקדות של כסף. אחת המהפכות שמתוכננות בבנק הפועלים היא שדרוג האפליקציות והפעלת סניפים דיגיטליים כאשר המטרה העיקרית היא חסכון זמן עצום ללקוחות הבנק בעוד שהפעולות אותם אנו רגילים לבצע בבנק מול הבנקאי או בטלפון ביחד עם הבנקאי האישי שלנו, יהפכו לפעולות פשוטות אותן נבצע בקלות יתרה לבד בלי כל צורך בבנקאי אישי.

כתוצאה מכך להרחבת שתי הפלטפורמות הללו לבנק הפועלים דרושים כיום יותר מהנדסי תוכנה, מפתחי אפליקציות ואנשי מחשבים. תודות לכך שבנק הפועלים עובר למאה העשרים ואחת בתחום הבנקאות הוא עלול לצרוך יותר ויותר אנשי הייטק שיעבדו בשורותיו, הרבה יותר מבעבר, היות שכיום רוב העבודה בבנק היא בפיתוח הפלטפורמות העתידיות. כתוצאה מכך אנחנו עדים לראות יותר סניפים דיגיטליים ברחבי הערים, כאשר שם נוכל להפקיד שיקים, לבצע העברות בנקאיות, נוכל לחתום באופן דיגיטלי על מסמכים של הלוואות ועוד פעולות רבות אחרות.

הסניפים המסורתיים יוקטנו ובכך בנק הפועלים עתיד לחסוך גם בהוצאות של כוח אדם היות ופחות בנקאיים יהיו נחוצים לאור העברת כל אותן פעולות לעבודה מול המחשב וגם בהיבט חסכון של שכר דירה היות ובנק הפועלים יוכל לצמצם את הסניפים הקיימים שלו ולהשכירם לשוכרי משנה ולחסוך בעלויות האלה.

במקביל תשודרג כל הפעילות באתר האינטרנט של בנק הפעולים ששם מתאפשרות כל הפעולות האלה כבר מזמן ויוספו פעולות חדשות כמו בקשת הלוואות אונליין, מכירת וקניית ניירות ערך וכדומה.