בלוג קאונט


גלגלצ – זה כבר מזמן לא רק תחנת רדיו

כחלק מההתפתחות המואצת של רשת האינטרנט בשנים האחרונות, אמצעי מדיה אחרים כמו רדיו, עיתון וטלוויזיה נאצלצו להמציא עצמם מחדש ולשדרג את תוכנם תוך ביצוע מהפך ומעבר למקשה אחת עם פלטופרמה אינטראקטיבית ואינטואיטיבית זו. גלגלצ היא אחת מתחנות הרדיו הראשונות, אשר השכילו להבין את התפתחותה של רשת האינטרנט ואף החליטה לבנות לעצמה אתר אינטרנט ייצוגי וממגנט.

 

חווית המשתמש באתר האינטרנט של גלגלצ מאפשרת נוחות, קלות, שליטה מלאה בכל מה שמתרחש ומעקב אחרי תחרויות, הצבעות במצעדים כמו לדוגמא מצעד הלהיטים השבועי של התחנה, מעקב על כל השירים החדשים שיצאו בתחנה בזמן האחרון, אלבומי בכורה חדשים כותיקים, האזנה לראיונות ספיישל הופעות של זמרים מחו״ל ועוד. לדוגמא, בעמוד הספיישלים הנוכחי של האתר, הגולשים יכולים ליצור קשר עם צוות האתר ולהאזין לשירים נבחרים של הזמר רובי ווליאמס שהופעתו זכתה להצלחה רבה בחודש שעבר. גם שיריה של אלישיה קיז מפורסמים באתר ושגם היא הופיעה לאחרונה בישראל. זמרים נוספים בעמוד הם ריהאנה ולו ריד אשר נפטר לפני כשנתיים ומועלים שירים לזכרו.

 

בנוסף, ניתן להתעדכן ולעקוב בתכניות השונות המשודרות בתחנה ביניהן: מדינה בדרך, אוטונומי, קולות החיילים,  הצתה מאוחרת, שתיקת הכבישים בעוד. כמו כן,  באתר יש קישורים לדיווחי תנועה, מבזקי חדשות ועמודים הקשורים לתחנה בפייסבוק.  שירות נוסף ומגניב שאתר האינטרנט של גלגלצ מציע לגולשיו הוא האזנה לפלייליסטים נבחרים בעברית ובלועזית. צוות האתר מעדכן את גולשיו בשירים חדשים על ידי הוספת קובייה צהובה העונה לשם ׳חדש׳. כמובן שמיותר לציין כי ניתן להאזין לתחנה גלגלצ דרך אתר האינטרנט 24/7. כמו כן, דרך האתר של גלגלצ ניתן להיחשף לכל המצעדים על פי קטגוריות שנתיות ולראות את הדירוגים שהתבצעו בעבר. בנוסף, יש שרת חיפוש המותאם לאתר ומאפשר לחפש שירים וזמרים מכל הזמנים. האתר גם מאפשר ליצור קשר עם הצוות בכל פנייה, בקשה או שאלה. אתר האינטרנט של גלגלצ ואתרי רדיו נוספים שינו את הדרך שבה ניתן להאזין למוזיקה ולתכניות הרדיו בישראל, מהפך שעתיד לפרוץ גבולות נוספים. אם בעבר היינו מאזינים לתחנות הרדיו רק ברדיו היום ניתן להאזין לרדיו דרך המחשב והטלוויזיה.