בלוג קאונט


ג׳קוזי מחירים – האם אפשר להתפנק גם בבית הפרט

רובנו מחשיבים חוויות פינוק כמו מסז׳, סאונה, שהייה בג׳קוזי כחלק בלתי נפרד מחופשה חלומית, או מקסימום בתור שחרור לאחר אימון בחדר הכושר. אנו לא רגילים להיכנס לג׳קוזי כל יום ולהנות מהתחושה המדהימה שהוא מעניק לנו. השאלה היא האם אפשר להפוך את חוויית הספא גם בבית שלנו ולהנות מכל היתרונות הבריאותיים של הג׳קוזי יום אחרי יום?.

 

ובכן, אם בעבר מחירי הג׳קוזי היו מותאמים לעשירים בלבד, ואפילו לעשירון העליון, מסתבר שהיום המחירים קצת יותר הגיוניים ואפשר להשקיע בספא ביתי מפנק. אמנם אנחנו לא מדברים על אמבט ג׳קוזי גדול המכיל בין 7-8 אנשים עם עשרה זרמים בעוצמות שונות, שכן ג׳קוזי יוקרתי יכול להגיע גם למחיר של 50,000 ש״ח כהשקעה חד פעמית. כשאנו מדברים על ג׳קוזי אותו ניתן למקם בחצר הביתית שלנו, במרפסת או אפילו בתוך הבית, אנו מתכוונים לג׳קוזי יחסית פשוט, הן מבחינת החומרים מהם הוא עשוי והן מבחינת הטכנולוגיה, ג׳קוזי במחיר של כמה אלפי שקלים בודדים שמתאים לשניים עד ארבעה אנשים,  אך עדיין ניתן להנות מהמים החמים, הזרמים הנעימים במקומות שכואבים לנו ומתחושה של רוגע, שלווה ונחת, אפילו אם זה רק לכמה דקות ביום.כל אמבט ג׳קוזי שתרכשו חייב להגיע  עם אחריות לפחות לכמה שנים טובות עם תחזוקה וטיפולים מצד החברה שמספקת לכם את אותו אמבט. הג׳קוזי נותן תחושה טובה ומשרה אווירה של התרעננות ושקט נפשי. בנוסף, לג׳קוזי יש יתרונות בריאותיים רבים. המים החמים משחררים את השרירים, הזרמים חיוניים לאנשים הסובלים מדלקות כרוניות, כאבי שרירים ועצמות.

 

יחד עם זאת, בחיים המודרניים בהם אנו מתמרנים בין לוח זמנים צפוף, עמוס ומלחיץ, עוברים בין הבית לעבודה בזמן מוגבל ומנסים להספיק את הכל, שהייה בג׳קוזי בסוף יום שכזה, יכולה אך ורק להקל עלינו. אז חשבו על זה. אמבט ג׳קוזי הוא בהחלט יכול להיות השקעה לטווח הארוך שיכולה לספק לנו חוויה מפנקת, מרגיעה ובריאה גם יחד. הרשו לעצמכם להתפנק, בחרו בחברה המספק ג׳קוזי וספאות ביתיים בצורה מקצועית ואמינה ותוכלו להנות מחוויית ספא ביתית ומפנקת בבית הפרטי שלכם.