בלוג קאונט


הובלות דירה במרכז

מעבר דירה יכול להיות עסק מאוד מסובך ומפרך, גם בהיבט הפיזי וגם בהיבט הנפשי, זאת משום שכבר מספר חודשים לפני מעבר הדירה מתחילים החיפושים אחרי המוביל, דבר שרק מוסיף עוד ללחץ.

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להוריד מכם את הלחץ ועדיין למצוא את המוביל האידיאלי.

 

מנוףשינוע קל 

כאשר מדובר על הובלות דירה במרכז , לעיתים מתקשים המובילים לבצע את ההובלה בשל של בניינים ישנים ללא מעלית.בעבר, מובילים היו מחייבים תוספת של כמה מאות שקלים לשעה, על עבודה בבניינים ללא מעלית אך הדברים השתנו לאחרונה וישנם מובילים שיש ברשותם מן מעלית חיצונית קטנה שעוזרת להם לעלות פריטים כבדים אשר קשה לעלות אותם בבניינים ללא מעלית.

מעבר לעובדה שהדבר חוסך למוביל ולכם זמן משמעותי בהובלת הדירה, הדבר מבטיח לכם שהרהיטים לא יקבלו מכות מהקירות, מהמעקה או מהמדרגות בעת ההובלה שזה פלוס רציני.

 

הובלות דירה במרכז, בעיקר בתקופת הקיץ יכולות להתפרש כשירות שמאוד קשה להשגה, היות וזוהי תקופה שכולם מנצלים אותה עבור מעבר הדירה, במיוחד בגלל תקופת החופש הגדול.

אנו ממליצים לכם לסגור עם המוביל כמה שיותר זמן מראש, אפילו מספר חודשים קודם לכן אם מדובר על חודשי הקיץ, שהם כאמור חודשי העומס.

הדבר יקנה לכם שקט נפשי, בעוד אתם תדעו כי יש לכם מוביל ליום המעבר ולא תאלצו לחפש מוביל ברגע האחרון. חיפוש של הובלות דירה במרכז ברגע האחרון יכול להיות בעייתי, במיוחד לאור העובדה שרוב המובילים הטובים ובעלי המוניטין כבר תפוסים חודשים מראש לתקופה הזו.

הדבר יאלץ אתכם להתפשר, מה שאתם לא רוצים לעשות כאשר מדובר בנושא כה רגיש כמו הציוד והחפצים האישיים שלכם.

 

הובלות דירה במרכז לא חייב להיות כאב ראש בעבורכם, כל שעליכם לעשות הוא לתכנן את המעבר בצורה קפדנית, לעשות את כל הארגונים מספיק זמן מראש ואף לוודא עם המוביל מספר שבועות מראש שהכל מוכן וסגור מצידו להובלה, הן מבחינת הציוד והן מבחינת הכוח אדם כפי שסוכם.

אם תעשו את כל אותם הדברים הללו תגיעו ליום ההובלה נטולי כאב ראש ונטולי דאגות.