בלוג קאונט


הובלות קטנות בירושלים

הובלות קטנות בירושלים

החברה שלנו מספקת שירות הובלות קטנות בירושלים . אז אם אתם עוברים דירה בירושלים ובסביבה שלה, בהחלט הגעתם לעמוד הנכון.

 

איזה סוגים של הובלות קטנות אנו מבצעים? אנו מבצעים הובלות לדירות קטנות, העברות של משרדים, העברות של רהיטים בודדים, מוצרי חשמל, מיטות, ארונות, ומפנים גם מחסנים, מקלטים, וילות ובתים פרטיים. אצלנו אתם לא רק מקבלים שירות של הובלות קטנות בירושלים , אלא גם המחיר שלנו קטן. אין צורך יותר לשלם אלפי שקלים – הוצאה המייקרת משמעותית את עלות ההובלה.

 

אם כל מה שאתם צריכים זה להעביר מקרר, מכונת כביסה, מיטה ועוד איזה כמה פריטים, כבדים או קלים, אתם ממש לא זקוקים למשאית הענקית הזאת, אליה התרגלנו. החברה שלנו מצויידת ברכבים מסחריים, שמאפשרים לנו להגיע לכל פינה קטנה ברחבי העיר בצורה נוחה, מהירה ופשוטה בלי הסרבול של המשאית. על כן, אתם מרוויחים משירות מהיר, זמין ואיכותי שכן אנו בוחרים את המובילים שלנו בפינצטה. רק מובילים מקצועיים שיודעים את העבודה עובדים איתנו כך שההובלה תתבצע בצורה חלקה, מבלי לפגוע בחפצים שכל כך יקרים לכם. הלקוחות שלנו חשובים לנו, ואתם תראו את זה כבר מהרגע הראשון.

 

על פי נקבע מחיר ההובלה?

בשונה מהובלה רגילה שהמחיר שלה נקבע לרוב רק בהתאם למרחק, אצלנו בהובלות קטנות בירושלים מפרקים את ההובלה לגורמים, כך שאתם תקבלו את המחיר הכי הוגן שיכול להיות. אנו קובעים את ההובלה בהתאם למרחק שבין הדירה הקודמת לדירה אליה אתם עוברים אך לא רק. בנוסף, אנו גם קובעים את המחיר בהתאם לכמות הפריטים או הארגזים שאתם מעבירים, כך שאם כל מה שאתם צריכים להעביר בהובלה הקטנה זה רק מקרר ומערכת ישיבה, המחיר יהיה קטן בהתאם.

 

אז מה אתם מקבלים אצלנו בהובלות קטנות בירושלים והסביבה?

  1. זמינות מלאה – אנו מבצעים הובלות מהיום למחר.
  2. הקפדה להגיע בדיוק מירבי בזמן שבו קבענו את ההובלה.
  3. אחריות על כל ההובלה.
  4. מקצועיות לאורך כל הדרך.
  5. סבלנות.
  6. שירות.
  7. אדיבות.
  8. ניסיון.

אנו שמים דגש על כל הפרטים בכדי להבטיח לכם הובלה זריזה, חלקה, בלי תקלות ובעיות בדרך.