בלוג קאונט


המיניונים- הסרט החדש של הקיץ

כמדי שנה בכל קיץ יוצאים למסכי הקולנוע מיטב הסרטים שעליהם עבדו במשך השנה האחרונה.

השנה נתנו לכם סיכום ביניים של שניים מהסרטים החמים מבית יוניברסל שיתנו לכם סיבה טובה לצאת מהבית אל אולמות הקולנוע ויעשו לכם את הקיץ הזה.

הסרט הראשון הוא המיניונים, שזהו סרט הנפשה ממוחשבת בסגנון קומי, כאשר העלילה עוקבת אחרי הדמויות המוכרות לנו בתור המיניונים מהסרט גנוב על המיניונים שיצא למסכי הקולנוע בשנת 2013.

המיניונים הינם יצורי צהבהבים שמתפתחים מיצורים חד תאיים שמטרתם היא לשרת את הבעלים שלהם, סקרלט אוברקיל אשר את דמותה מדובבת סנדרה בולוק והרב אוברקיל שאת דמותו מדובב ג'ון האם.

בעקבות כשלונם הם גורמים לזוג הנבלים להיכשל גם כן, ולאחר היסטוריה כושלת של כאשר שירותו דמויות כמו ג'ינגיס חאן, נפוליאון, טי-רקס, האדם הקדמון, שודדי ים, פרעה ודרקולה מחליטים המיניונים להתבודד ביבשת המרוחקת אנטרקטיקה.

לאחר תקופה בה לא שירותו אף נבל על, מחליטים המיניונים לחפש נבל על חדש אותו ישרתו והם מחליטים להגיע לכנס נבלי על שם הם רוצים לשרת את סקרלט אוברקיל שמטרתה היא להשתלט על העולם.

במהלך הסרט גונבים המיניונים את הכתר של מלכת אנגליה ומשם העלילה מסתבכת.

סרט נוסף שנשמע עליו עוד הרבה במהלך הקיץ הוא הסרט טד 2 בכיכובם של מארק וולברג, סת' מקפרלן, ליאם ניסן, מורגן פרימן והופעות אורח של טום בריידי ודייויד הסלהוף ממשמר המפרץ הוא סרט ההמשך של טד בו מארק וולברג ודב הצעצוע שלו מימי ילדותו, אשר קם לחיים, מבלים ביחד במועדונים ומסיבות.

בסרט ההמשך הדב טד מתחתן עם תמי-לין אותה הכיר בסופרמרקט בו עבדו יחד בסרט הראשון.

הזוג המאושר רוצה להביא ילד לעולם אך היות וטד לא יכול הוא מבקש מג'ון (מארק וולברג) חברו הטוב לספק להם זרע לפרייה מלאכותית אך הבעיה שנוצרת במקרה של טד היא כי הרשויות לא מכירות בעובדה שהוא אנושי למעשה והם קובעות כי הוא דב צעצוע ואינו רשאי להיות אב לתינוק.

במהלך הסרט נדרשת החבורה להוכיח את היותו של טד הדב אנושי ולא צעצוע.