בלוג קאונט


השכרת רכב בחו״ל

ישראלים רבים נוסעים מדי שנה לטיולים ברחבי העולם ובוחרים במקום לעבור ממקום למקום באמצעות התחבורה הציבורית המקומית של אותו אזור, פשוט לשכור רכב דרך חברת השכרה ולטייל באזור. מהפכת ה waze הופכת את הסיפור לעוד פשוט עוד יותר, שכן במקומות מסוימים בעולם כמו ארה״ב לדוגמא, ניתן להשכיר רכב מחברת השכרה ידועה, להפעיל את ה waze החכם ולהנות מנסיעה הקצרה ביותר. ניתן לשנות את ההגדרות של האפליקציה וליסוע עם או בלי כבשי אגרה.

 

מה עליכם לדעת טרם אתם משכירים רכב בחו״ל?

לפעמים, אם תזמינו דרך האינטרנט את הרכב מראש, תוכלו להנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד. האתרים של חברות ההשכרה מציעים לכם לבחון את דיל ההשכרה ולהשוות מחירים בין הרכבים השונים. במידה ואתם נוסעים כל המשפחה תוכלו להשכיר ג׳יפ גדול או רכב משפחתי במחיר ממש זול ליום נסיעה. בנוסף, אותן חברות מציעות לכם ביטוח נסיעה עם ההזמנה כך שגם את עניין הביטוח תוכלו להוריד מכם. מה שכן, אנו ממליצים לכם טרם אתם מבצעים את ההזמנה הסופית, להשוות מחירים בין חברות ההשכרה השונות, שכן לפעמים תוכלו לסגור את אותה עסקה במחיר זול  בעשרות אחוזים מהחברה המתחרה. חשוב לבחור בחברה מוכרת ולא לקחת סיכונים בנושא זה.

 

השכרת רכב בחו״ל איך זה עובד?

במידה והזמנתם את הרכב דרך האינטרנט, אתם מגיעים לשדה התעופה או לעמדת השירות ממנה הזמנתם את הרכב עם מספר ההזמנה והספח שקיבלתם בעת שילמתם על ההשכרה. נציג השירות יטפל בכם, יסביר לכם הכל החל ממה קורה אם אתם נקלעים למצב של תאונה ועד לסיטואציה בה אתם רוצים להוסיף ימים לדיל ההשכרה. שם במקום תקבלו את הרכב ותוכלו לצאת לדרך. במידה ובחרתם שלא להזמין את תכנית ההשכרה דרך האינטרנט, תצטרכו למלא את כל הטפסים הרלוונטיים במקום, לסגור על ביטוח ורק אז לצאת לדרככם. הדבר החשוב ביותר שעליכם לעשות הוא לוודא שהרכב תקין, שכל הפגיעות והסריטות מסומנים בטופס המתאים, שלא חייבו אתכם על מיכל דלק סתם כך, לבדוק את כל הטפסים עליהם אתם חותמים טרם החתימה ורק אז לצאת לדרך.