בלוג קאונט


חיפוי קירות פנים – טרנד שהולך ומתחזק

העיצוב של קירות פנים הבית הוא אולי טרנד שהלך והתחזק בשנים האחרונות אבל הוא היה קיים עוד שנים רבות אחורה והתחיל אי שם בשנות השישים. כאמור, אומנם בשנות השישים התחום לא היה מפותח במיוחד, אדריכלים לא התרכזו בעיצוב חיפוי קירות הפנים אלא יותר התרכזו בעיצוב החיצוני של המבנה ובהיותו חזק ומתאים לתנאי המקום בו הוא נבנה. תחום עיצוב הפנים גם הוא לא היה חזק ומפותח באותם ימים, ועל כן אלמנט העיצוב היחיד שהשוק בארץ הכיר היה חיפוי קירות פנים באמצעות טפטים. פלטפורמת הטפטים נשארה איתנו עם ימים אלה, רק שכיום היא מציעה עיצובים נקיים ומודרניים יותר, דבר שמשאיר אותה בנישת חיפוי קירות הפנים.

 

בשנים האחרונות אנו עדים לשימוש בחומרי גלם שונים במטרה לאפשר וליצור חיפוי לקירות פנים, כאשר כל חומר גלם נותן תחושת שונה ומעצים פאן עיצובי שונה. יש כמובן חומרי גלם שמתאימים יותר לחלקים מסוימים בבית ועוזרים לעצב את החדר הספציפי בו הם מותקנים.

 

חיפוי קירות פנים לאמבטיהיתרונות רבים

בחדרים כמו אמבטיה ושירותים, נעדיף להשתמש בחיפוי קירות הפנים בעיקר באריחי שיש. מלבד העובדה שאריחי שיש מעניקים מראה יוקרתי ואקסקלוסיבי, השיש גם עמיד בפני כל התנאים הקיימים באמבטיה, שהם חום, לחות, מים ואדים, בעוד חומרים כמו חיפוי עץ פחות יתאים לחדרי אמבטיה.

 

חיפוי קירות פנים למטבח 

על מנת להעניק מראה ייחודי ויוקרתי לקירות המטבח, ולקירות החופפים במיקומם את משטחי העבודה במטבח, ניתן להשתמש הן באריחי שיש והן באריחי פסיפס.

מעבר לעובדה שהדבר יוצר מראה ייחודי ויוקרתי, הוא מגן על קירות המטבח מלכלוך כתוצאה מהכנת האוכל, היות שקיר הרבה יותר קשה לנקות מאשר אריחים או פסיפס. היתרון המשמעותי ביותר של השניים הוא שניתן להתאים ביתר קלות לעיצוב המטבח על ידי הצבעים והסוגים השונים של הפסיפסים או אריחי השיש.

 

מעבר לעובדה שהם מהווים אלמנט עיצובי יוקרתי, חיפוי קירות פנים הבית,  מעלה את ערך הנכס, כך שאם תרצו להשכיר את הדירה או למכור אותה, הנכס נראה הרבה יותר יוקרתי ומטופח ברגע שאתם משקיעים באלמנט עיצובי שכזה.

https://www.youtube.com/watch?v=V4-p5lzzXig