בלוג קאונט


חנות רהיטים בנתניה

חנות רהיטים בנתניה – לפנק לפנק לפנק!

רהיטים הם ללא ספק בין החלקים הכי חשובים בתהליך עיצוב הבית וביצירת המראה, האווירה והתחושות להם אנו מייחלים. בכל חלל אנו משקיעים כל כך הרבה מחשבה, כל חלל עובר דרך עד שאנו מגיעים לבחירת הרהיטים ולכן רוצים את הטוב ביותר עבורנו ועבור הילדים שלנו כאשר מצד שני אין אנו רוצים להוציא הון תועפות על רהיטים שכן צורכי הבית משתנים כל הזמן ובמשך השנים, משפחות רבות נוטות לעשות החלפות. אם אתם מחפשים רהיטים שילבישו את הבית שלכם וישרו על כל החללים אווירה מיוחדת במינה, משפחתית, רהיטים שתוכננו בקפידה במטרה לספק נוחות מקסימלית – הום דיזיין זה המקום בשבילכם…אין צורך יותר לעשות חיפושים ולעבור בין חנות לחנות!. אצלנו אתם מקבלים את כל הרהיטים בכל הסגנונות מהמותגים הכי מובילים – תחת קורת גג אחת!.

 

מערכות הישיבה המרווחות בתבל

נמצא במתחם חנות רהיטים בנתניה הום דיזיין קשת רחבה של מערכות ישיבה. הרי הסלון הוא מרכז הבית. שם כולם מתפנקים ומתרווחים על הספה, זה לצד זה, צופים בטלוויזיה ולפעמים אפילו מנשנשים איזו ארוחה קטנה. אם אתם מעדיפים עור תוכלו לבחור מבין ספות העור שלנו ואם בד, קטיפה או זמש הם העדפה שלכם, תוכלו למצוא את מערכות הישיבה היוקרתיות של מיטב המותגים. קסטיאל, איי די דיזיין, רוזטו, ניקולטי ועוד מחכים לכם אצלנו בהום דיזיין.

 

 

חדרי השינה המפנקים שלנו

מיטות משולבות בד, מתכת, עץ ואפילו פלסטיק ברמת גימור מושלמת. כולנו מחכים כבר לרגע שבו נוכל להיכנס למיטה אחרי יום לחוץ, מתיש וארוך. המיטה היא המפתח לאיכות חיים ולכן בחרנו עבורכם את חדרי השינה בפינצטה בכדי שתהנו מנוחות מקסימלית בכל לילה מחדש. סימפלי ווד, קטלן איטליה, אולטימה ונטוזי מחכים לכם בכליון עיניים אצלנו בהום דיזיין.

 

אז הרשו לעצמכם להתמסר אל התהליך הזה שלא חוזר הרבה פעמים בחיים ובחרו לעצמכם ולבני ביתכם רהיטים איכותיים, עם רמת גימור מושלמת, מלווים באחריות לאורך שנים והכי חשוב במחיר נוח לכל כיס. אל תתפשרו על רהיטים, הם יהפכו את הבית בו כל כך השקעתם למשהו מיוחד!.