בלוג קאונט


טכנולוגיות חדשות בתחום האינטרנט

תחום האינטרנט רווי בטכנולוגיות חדשות שמתפתחות כל הזמן על ידי חברות תקשורת שונות. האינטרנט הוא תחום גדול ורחב שיכול להכיל פיתוחים רבים וגדולים. כל עולם הטכנולוגיה מתפתח בשנים האחרונות והטכנולוגיות עוזרים לייעל יותר את נגישות האנשים בעולם לרשת האינטרנטית בכל מקום. קיבצנו עבורכם כמה פיתוחים אחרונים בעולם הטכנולוגיה והאינטרנט שלא ידעתם.

WIFI במטוס

בעוד זמן לא רב נוכל להעביר את טיסות אל-על בהתכתבויות בווטסאפ, לעבוד על מצגות ומסמכים שמאוחסנים בענן, לשמוע מוסיקה בסטרימינג ולתפוס פוקימונים מעל איים אקזוטיים. באל-על אישרו שהחברה מנהלת בימים אלה פיילוט, במסגרתו היא מציעה אינטרנט אלחוטי לנוסעים, כהכנה לקראת פרישה מלאה בחודשים הקרובים. בנתיים מדובר בפיילוט המתקיים במטוס אחד בלבד, אך עד סוף השנה מבטיחים בחברה כי השירות כבר יוצע לקהל הרחב.

אינטרנט של חפצים

כבר היום מדברים על בית חכם המאפשר הדלקת אורות אוטו' כשמחשיך ונכבים כשכמות האור רבה, מסכי מגע על דלת המקרר על מנת להשאיר הודעה או להזמין מזון מהיר, שואבי אבק אוטומטיים ועוד. כבר היום ישנן כמה גרסאות בטא. בעתיד מתכננים עבורנו בתים חכמים אף יותר כך שאם ניתן היום לערוך רשימת קניות על מסך המגע שעל דלת המקרר המקרר בעתיד יחליט בעצמו מה חסר ויכין לבד את רשימת הקניות. כך גם האסלות יוכלו להתריע בעת בעיה בריאותית ולהזמין עבורנו רופא.

מציאות מוגברת

מי לא מכיר את החוויה של פגישה מיקרית עם אדם שלא ראיתם זמן מה שמכיר אתכם ומדבר אליכם ואתם זוכרים שאתם מכירים אותו, אבל לא ממש בטוחים מאיפה או אפילו איך קוראים לו? משקפי העתיד יוכלו לפתור בעיה זו בקלות. הצ'יפ שיותקן בהם יקפיץ את שם האדם ישירות אליכם. משקפיים אלו פועלים על בסיס שילוב טכנולוגיות: טכנולוגיית ה-GPS שתאפשר זיהוי מדויק של מיקום האנשים, חיבור מהיר לאינטרנט ולרשתות החברתיות כפייסבוק וטויטר, ויכולת הקרנת לייזר ישירות על רשתית העין לקבלת תמונת מסך וירטואלי תלת מימדי המרחף במרחק של כחצי מטר מהעין. טכנולוגיה זו תאפשר לא רק זיהוי האדם איתו נפגשתם, אלא גם זיהוי אנשים שעשויים לעניין אתכם בסביבה הקרובה ויכולת חסימה לזיהוי מפני אנשים מסוימים.