בלוג קאונט


יוטיוב – אין סוף של סרטונים לצפייה

הרעיון ההתחלתי שלשמו הוקם האתר יוטיוב הוא במטרה שכל אחד יוכל מאיתנו להעלות סרטונים מסוגים שונים לרשת האינטרנט, להכניס אותם לפלטפורמת היוטיוב, לשתף את הסרטונים  למגוון רחב של אנשים וליצור בראש ובראשונה חשיפה ויראטואלית. ביוטיוב קיימים סוגים שונים של סרטונים אותם אנשים מעלים ביניהם סרטוני מוזיקה, סרטוני הדרכה, סרטוני כושר ועוד. כמו כן, יוטיוב סרטונים הפכה לדרך שיווקית פופולארית במיוחד גם בתחום העסקי. רבים מהעסקים מנצלים את הפלטפורמה במטרה להעביר מסר ללקוחותיהם השונים ובמטרה ליצור חיבור בין מוצר מסויים לבין לקוחות פוטנציאלים חדשים. רבים מבעלי העסקים בארץ ובעולם פותחים לעצמם ערוץ יוטיוב ומשתמשים בסרטונים שונים אותם הם בונים לעצמם או נעזרים בבעל מקצוע. יוטיוב מסייעת לנו בתור בעלי עסקים ליצור לעצמנו מעגל לקוחות חדש, להיבנות כסוג של מומחה ברשת האינטרנט ולצבור חשיפה מעגלית קבועה.

 

יוטיוב סרטונים לעסקים סוגי סרטונים

**וידיאו טריילר – זהו וידאו המספר מהי המטרה או האג׳נדה של העסק. בנוסף הטריילר מספר מה הלקוח או הצופה בסרטון מקבל בערוץ הוידאו שלנו. זה הוידאו שמסמל אותנו בתור עסק ומשמש לנו כ״כרטיס ביקור״ וירטואלי לכל דבר. בוידאו זה ניתן להפנות את הגולשים לאתר של העסק או לעמוד הפייסבוק שלו וכך ליצור חשיפה מוגברת.

 

**סיפורים של לקוחות- סרטון המסריט לקוחות המספרים על הניסיון החיובי שלהם עם העסק שלכם, קונה בקלות לקוחות חדשים וזוהי הפרסומת הטובה ביותר לעסק שלכם. פלטפורמת יוטיוב סרטונים מאפשרת לכל אחד לנצל את הבמה החינמית הזו, לראיין את הלקוחות שלכם וכך לספר לצופים בסרטון על הצלחות מהעבר.

 

**וידאו שאלות ותשובות – אם תענו על שאלות של קהל היעד שלכם מדי שבוע תוכלו להפוך את עצמכם למקצוענים ולמומחים אמיתיים בתחום בו אתם והעסק שלכם שוחים.

 

**סרטוני המדברים על טיפים ועצות- סרטוני אלה משווקים את העסק שלכם או אתכם בצורה המושלמת ביותר. פשוט רשמו על הדף את כל הטיפים הרלוונטים למקצוע או לתחום בו אתם נוגעים והסריטו את הטיפים האלה. שימוש ביוטיוב סרטונים באמצעות שזירה של טיפים היא דרך מצויינת למגנט את הקהל שלכם ולצבור צופים נוספים.