בלוג קאונט


כיכר השבת חדשות חרדי

כיכר השבת חדשות חרדי

 

כיכר השבת הוא אינו רק צומת רחובות משמעותי עבור החברה החרדית, אלא הוא גם השם של האתר אינטרנט המוכר והפופולארי ביותר בקרב המגזר החרדי.

בתוך החברה החרדית היוו הרבה מאוד דעות שליליות על רשת האינטרנט, גם בקרב הרבנים המובילים וגם בקרב הרבה אנשי דעה מוערכים במגזר החרדי.

רבים מזקני העדה ובעיקר הרבנים חששו מכך שרשת האינטרנט אשר חלק מהתכנים הזמינים בה אינם תכנים אשר מזוהים עם החברה החרדית, יגרמו להשחתה של הערכים עליהם מבוסס הלך הרוח של החברה החרדית בישראל.

עם הזמן הבינו קברניטי החברה החרדית כי לא יהיה ביכולתם למנוע ממאמיניהם את הגישה לרשת האינטרנט באופן כליל וכי בסופו של דבר בני המגזר החרדי, בעיקר הצעירים שבהם, יהיו חשופים לתכנים ברשת האינטרנט בדרך זו אחרת.

הרבה מאוד פשקעווילים נתלו בשכונות החרדיות ברחבי הארץ בגנותה של רשת האינטרנט כאשר גם הרבנים המובילים קראו בכל הזדמנות להימנע משימוש ברשת האינטרנט, כל זאת על מנת לא להיחשף לתכנים לא הולמים כמו קללות, פורנוגרפיה, אלימות וכו'.

כאשר הבינו בחברה החרדית כי לא ניתן יהיה למדר את הצעירים מרשת האינטרנט החליטו להתחיל לקרוא לשימוש אף ורק באינטרנט כשר.

האינטרנט הכשר הוא בעצם אותה רשת אינטרנט שאנחנו מכירים רק שהיא יודעת למדר תכנים בעלי אופי אלים, אופי פורנוגרפי ותכנים אחרים שללא הולמים את הלך הרוחות בציבור החרדי.

אחד האתרים הפופולאריים ברשת האינטרנט של החברה החרדית הוא כיכר השבת.

כיכר השבת, אתר חדשות חרדי אשר חרט על דגלו להיות הפורטל המוביל של החברה החרדית.

מעבר להיות אותו אתר חדשות מוביל, מקפיד אתר כיכר השבת חדשות חרדי להיות ספק תוכן מוביל בתחומים אחרים.

האתר מקפיד להביא לקוראיו כתבות ותכנים בנושאים שונים, כמו סגנון חיים, אוכל, אופנה וכדומה, עם דגש על התאמה של אותם תכנים לאופי של החברה החרדית.

בנוסף מקפידים באתר גם להביא לגולשים בו תכנים חסידיים וחרדים אשר כוללים דברי רבנים, שיעורים של רבנים שונים על מנת לתת לאתר את הצביון החרדי אליו הוא שואף.

https://www.youtube.com/watch?v=hg9pIxCFSO0