בלוג קאונט


מפוחים

כך תשמרו על רהיטים במחסן החנות

מכירה של רהיטים דורשת שמירה על מלאי לא מבוטל במחסן, וחשוב לשמור על המלאי הזה

עסקי הרהיטים הם עסקים תחרותיים למדי במדינת ישראל, כאשר בדומה למקומות שונים בעולם ישנה חלוקה בולטת למדי בין חברות ענק שמציעות מגוון עצום של רהיטים במגה חנויות, לבין עסקים מקומיים וקטנים יותר שתפקידם להציע איכות גבוהה יותר עבור הלקוח הפרטי ועבור התאמה איכותית לצרכים שלו. בכל מקרה, בניהול של חנות רהיטים חשוב לתכנן את כל מה שנוגע ללוגיסטיקה בצורה הטובה ביותר, ולא מדובר בעניין של מה בכך אלא בהשקעה איכותית שמאפשרת לכם לתת מענה מידי ומלאי זמין לכל לקוח שמגיע אליכם – מה שלעתים קרובות מכריע ביכולת שלכם להיות תחרותיים ורלוונטיים. לכן יש כמות לא קטנה של רהיטים שמאוחסנת במחסן שלכם, ועל הרהיטים האלה צריך לשמור בצורה היעילה ביותר במחסן החנות. בכדי להבין כיצד עושים זאת נכון, ננסה לסייע לכם ולתת לכם את העקרונות החשובים.

כמה עקרונות חשובים בשמירה על הרהיטים שלכם במחסן החנות שלכם

  • מניעת רטיבות – רטיבות היא האויב מספר 1 של השמירה שלכם על הרהיטים המאוחסנים במחסן החנות שלכם. עליכם למנוע הגעה של רטיבות לרהיטים המאוחסנים בכל מחיר, ולהשקיע בכך הן ברמת התכנון של המחסן בצורה שלא תאפשר בעיות איטום ורטיבות, והן בתחזוקה שוטפת שתחזק את ההבטחה הזאת באופן קבוע. כפי שניתן להבין, חשוב להשקיע באיטום מלא של המחסן ובבדיקה תקופתית של מערכות הצנרת והאיטום למניעה של רטיבות שתפגע באיכות הרהיטים המאוחסנים ותגרום לכם לעגמת נפש עצומה.
  • אוורור – לעתים קרובות, מחסנים הם מרחבים טחובים ומעופשים, מכיוון שאין בהם מערכת נכונה של אוורור ואין בהם סירקולציה של האוויר. משום כך, חשוב מאוד לתכנן מערכת שכזו במחסן שלכם, גםמפוחים אם הוא תת קרקעי וגם אם הוא גדול מאוד. מפוחים הם דוגמה טובה למכשירים שמאפשרים לכם לשמור על סירקולציה טובה של אוויר, וכך למנוע התאבקות יתר ופגיעה באיכות של הרהיטים שאתם מאחסנים. מלבד מפוחים, כדאי להימנע מפתיחה של חלונות שיכולים להכניס רטיבות בעייתית.
  • ניקיון – כמובן שחשוב מאוד להקפיד על סדר וניקיון בכל מחסן באשר הוא, וחשוב להקדיש לכך מלאכת ניקיון מקצועית לפחות על בסיס שבועי, שתשמור על הרהיטים המאוחסנים באריזותיהם היטב, ותדע לאתר עבורכם תקלות אם הן התרחשו. שמירה על הניקיון היא האלמנט המסיים את ההשקעה שלכם בתשתיות המחסן עצמו – ואסור להתרשל בכך.

תכננו את המחסן ותחזקו אותו בצורה הטובה ביותר, בכדי לוודא שכל פריט בו נשמר היטב לאורך זמן

כשאתם מתכננים חנות רהיטים, עליכם לתכנן את המחסן שלכם כמרחב ליבה חשוב ביותר של העסק כולו. בין אם מדובר בהתאמה של מפוחים ובין אם באיטום ובמניעת רטיבות בצורה המקצועית ביותר – ישנם כמה וכמה מפתחות עליהם חשוב להקפיד בהקשר זה.

 

2