בלוג קאונט


שזירת פרחים

לא תאמיני מה ניתן ללמוד בסדנת שזירת פרחים

סדנאות שונות של שזירת פרחים הופכות לפעילות פופולארית ביותר בסוגים שונים של אירועים

עבור מי שעדיין לא חוותה סדנת שזירת פרחים, נספר ונסביר כי מדובר בסדנאות שהולכות והופכות ליותר ויותר נפוצות ופופולאריות במגוון אירועים וסיטואציות בחיים של כל אחת ואחת מאתנו. אנחנו פוגשות בסדנאות של שזירת פרחים, בהן אנחנו לומדות עקרונות בסיסיים של המקצוע האיכותי הזה ועוד למעלה מכך, באירועים כמו בת מצוות, אירועי העצמה נשיים, ערבי נשים, ימי גיבוש ועוד. ישנם גם טיולים שמגיעים לתוך משתלות ואזורים חקלאיים שבהם עוברות סדנאות איכותיות לשזירת פרחים – וכל האפשרויות האלה גם יחד הופכות את סדנת שזירת הפרחים לסדנה איכותית ביותר שכל אחת אוהבת מאוד לעבור, ויוצרת ממנה עם חוויה איכותית שיכולות גם להיות לה השלכות ותוצאות לטווח הארוך. עם זאת, במאמר זה נתמקד יותר בתוכן, כלומר בדברים שאותם אנחנו לומדות במסגרת סדנאות שונות של שזירת פרחים.

כמה דברים שאפשר ללמוד בסדנאות שזירת פרחים, שילכו אתכם הרבה קדימה

  • איך שוזרים פרחים נכון? הדבר הבסיסי ביותר שאותו אנחנו לומדות כמובן בכל סדנת שזירת פרחים הוא כיצד לשזור פרחים בצורה הנכונה והאיכותית ביותר. חשוב לציין ששזירה איכותית של זר היא לא עניין של מה בכך, ולא בכדי מדובר במקצוע של ממש שלא מעט אנשים ונשים עוסקים ועוסקות בו ברחבי הארץ – יצירה של זר היא שילוב בין מלאכה מדויקת ומקצועית ביותר לבין ראש יצירתי שעובד שעות נוספות בכל זר, ובכדי לבצע עבודה מדויקת נדרשת הדרכה איכותית ביותר בכל סדנה.
  • בחירה של פרחים – אחד הדברים החשובים שלומדים בסדנת שזירת פרחים הוא השזירה הנכונה של זר בכל מה שנוגע לבחירה נכונה של פרחים בכל זר וזר. העקרונות השונים והאפשרויות השונות של בחירת פרחים נכונה לכל זר מועברים בסדנה, כאשר הדגשים ניתנים לגבי שילובים נכונים של סוגי פרחים שונים, בחירה נכונה של שילובי צבעים, מרקמים והיקף העלווה של כל פרח, וכדומה.
  • יצירתיות – בקצרה, סדנת שזירת פרחים מעודדת אותנו להיות כמה שיותר יצירתיות. לא מדובר פה בעניין של מה בכך, ובסופו של דבר המטרה של סדנה שכזו היא שכל אחת תצא עם זר איכותי שהיא שזרה במו ידיה – וכך אנחנו למעשה מאמנות שרירים יצירתיים שלא תמיד יוצא לנו להפעיל בחיי היום יום שלנו.

לפעמים, קריירה של ממש בתחום הפרחים מתחילה מסדנה פשוטה אחת שכזו

לפעמים, אנחנו לא יכולות לדעת מה סדנת שזירת פרחים אחת יכולה לעשות לנו במבט קדימה. מבלי שנרגיש, אנחנו מוצאות את הייעוד שלנו בתחום שזירת הפרחים ומתחילות קריירה של ממש בתחום, בין אם כמקצוע אמיתי ובין אם כתחביב ארוך שנים, כאשר הכל מתבסס על הסדנה האחת שעברנו לפני שנים ארוכות. אל תפספסו את ההזדמנות.