בלוג קאונט


לוח דרושים בצפון

אחת הדרכים הפופולריות ביותר בעבר להעסקת עובדים היו דרך פה לאוזן, בתקופה שלפני מאה שנה שבקושי הייתה עיתונות כתובה מי שהיה צריך להעסיק עובד היה חייב להפיץ את דבר השמועה שהוא מחפש עובד ברחבי העיר וכך מכרים שלו ומשפחה של האדם היו מעבירים הלאה את הידיעה עד שלבסוף היה נמצא אדם מתאים לבצע את המלאכה. מאוחר יותר התקדמו הדברים לעיתונות הכתובה שהתפתחה מאוד במאה האחרונה ובכל מדינה אנחנו רואים מספר רב של עיתונים ועוד מספר רב יותר של מקומונים. המקומונים הם אחת הדרכים היעילות כיום לגיוס עובדים לעסק שלנו ועסקים רבים משתמשים בהם להפצת מודעות דרושים. בכל מקומון כיום יש לוח דרושים כך למשל שבמקומון בחיפה יגיע עם לוח דרושים בצפון וכך גם מקומון בכרמיאל, עכו וצפת גם יגיע עם לוח דרושים בצפון.

היתרונות של לוח דרושים בצפון .

  • המקומון הוא חינמי וכך גם לוח הדרושים, העובדה שזהו עיתון שמופץ חינם הופכת אותו לפופולרי יותר ולכזה שנמצא בתפוצה רחבה. לעיתים אף המקומונים ולוחות הדרושים מגיעים עד תיבת הדואר שלנו ולכן אין כל דרך שנוכל להמנע מקבלת המקומון וכך נ הוא בעצם מגיע למספר רב של עובדים פוטנציאליים, דבר חשוב עבור המעסיקים.
  • פה לאוזן – הפרסום במקומון נחשב ליעיל שכן לאחר מכן באיזור בו הוא מופץ מדברים על דברים שקראו בו כך שגם אם אני לא קראתי את המקומון השבוע, חבר שלי קרא וראה שמחפשים עובדים בתחום ההייטק והוא יאמר לי במידה וידע כי אני מחפש עבודה בתחום.
  • זול – הפרסום במקומון הוא נחשב לזול יחסית ביחס לפרסום במדיות אחרות, למשל בלוח דרושים של העיתונים הגדולים מודעת דרושים תעלה לנו כסף רב שלעיתים מסכתכם באלפי שקלים יותר, כך שאנו משיגים את אותה תוצאה בסכום כסף זול יותר.

לעיתים מה שאנחנו מחפשים נמצא ממש מתחת לאף, מחפשי עבודה רבים אשר חיפשו עבודה במשך זמן רב בתחום שלהם ולא מצאו בעזרת המדיות השונות פנו לבסוף למקומונים שם מצאו עבודה בלוח דרושים המצורף למקומון.