בלוג קאונט


לייקר

לייקר

לייקר – מכונת הלייקים הישראליים

יש לכם פרופיל אישי בפייסבוק כמו לעוד מליוני גולשים ברחבי העולם. אתם מעלים תמונות, פוסטים, עוקבים אחרי חברים שלכם, עוקבים אחרי עמודים עסקיים אולי אפילו מנהלים עמוד עסקי משל עצמכם, צופים בסרטונים, מעלים סרטונים בעצמכם, בקיצור חיית פייסבוק. כמו עוד רבים אחרים, גם אתכם הפייסבוק משרת לכל מיני צרכים בין אם זה יצירת קשרים חדשים עם אנשים מרחבי העולם, כניסה לקבוצות על פי נקודת זמן מסוימת שבה אתם נמצאים (מחפשים עבודה, מחפשים מסגרת לימודית שמתאימה לכם, רוצים לעבור דירה, מחפשים מקום או יעד לחופשה), קבלת מידע על מוצרים ושירותים שמעניינים אתכם ועוד. כמו כל גולש שיש לו פרופיל בפייסבוק, גם אתם רוצים להשיג כמה שיותר לייקים לתמונות, לפוסטים ולסרטונים שאתם מעלים ומשתפים, גם אתם רוצים גם שיותר תגובות ושיתופים, זה לגמרי טבעי ומקובל וזה גם יכול להיות ממש קל ופשוט, הרבה יותר מבעבר.

איך תשיגו את זה?

  1. אתם צריכים שיהיו לכם כמה שיותר חברים בפייסבוק, זה חלק בלתי נפרד מהגדלת כמות הלייקים לדברים שאתם מעלים בעמוד שלכם.
  2. אתם צריכים לעקוב אחרי כמה שיותר עמודים עסקיים ולעשות להם לייק, ואפילו לשתף, הם יתחילו אולי לעקוב גם אחריכם.
  3. אתם צריכים שהתוכן שאתם מעלים יהיה מעניין, מגניב, שונה, אחר ולא סתם עוד תמונת סלפי משעממת מחדר השינה שלכם. רק ככה אנשים יעשו לכם לייק וישתפו את התכנים שלכם
  4. אתם צריכים להישאר פעילים ולא רק לעלות תוכן פעם בחודש.
  5. אתם צריכים להכיר את לייקר

מה זה לייקר ?

לייקר היא למעשה סוג של תוכנה שקיימת בתוך הרשת באינטרנט ומאפשרת לכם בכמה שלבים בסיסיים ודי פשוטים להגדיל את כמות הלייקים שלכם עבור הפוסטים והסטטוסים שאתם מעלים, תמונת פרופיל או רקע שאתם משנים, סרטונים, תמונות ושאר תכנים בפייסבוק.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחפש בגוגל לייקר, להיכנס לקישור ולהכניס את פרטי הפייסבוק שלכם. בשלב הבא יהיו כמה פעולות שתהיו חייבים לעשות כדי שהגדלת הלייקים באמת תעבוד לכם והכי פשוט זה לעקוב אחרי ההוראות שיש בסרטון.

לייקר