בלוג קאונט


למי יש הכי הרבה עוקבים באינסטגרם

למי יש הכי הרבה עוקבים באינסטגרם

בעלי חשבונות באינסטגרם רוצים לדעת למי יש הכי הרבה עוקבים באינסטגרם ואיך להפוך לאנשים עם עוקבים רבים באינסטגרם. אז אם נביט בזירה הישראלית של אינסטגרם, נוכל לקבל פרספקטיבה על מה זה הרבה עוקבים באינסטגרם וגם למי יש הכי הרבה עוקבים באינסטגרם.

מתוך מקורות שונים מצאנו, ישנם מספר אנשים מובילים בכמויות העוקבים בארץ. את הרשימה מובילים זמרים, שחקנים ודוגמנים. בר רפאלי (אולי השם הזה עלה לכם אוטומטית לראש?) היא כמובן הדמות הכי מובילה באינסטגרם הישראלי וזאת בשל הפופולאריות שלה בארץ ובחו"ל. אחריה נמצאים אייל גולן, והמנחה אסי עזר. לבר רפאלי יש יותר משני מיליון עוקבים באינסטרם, לאייל גולן קצת יותר מרבע מיליון, ולאסי עזר כמעט רבע מיליון עוקבים באינסטגרם.

אחריהם ניתן למצוא דוגמניות / שחקניות כגון: רותם סלע, דנה פרידר, ואור דניאל עם כמעט חצי מיליון עוקבים באינסטגרם. מספרים גבוהים במיוחד וזאת במידה והעוקבים אמיתיים ולא קנויים.

אבל מדוע דווקא אלה האנשים שמקבלים הכי הרבה עוקבים באינסטגרם?

אם תהיתם מדוע דווקא לאנשים אלה ולא לדוגמנים, אמנים וזמרים אחרים ישנם הרבה עוקבים באינסטגרם התשובה היא: קידום טוב באינסטגרם. דוגמנים ושחקנים רבים כיום יודעים כי אינסטגרם זהו שם המשחק.

לרוב הסלבים שציינו ישנם אנשי קידום באינסטגרם שעושים הכל על מנת לקדם את חשבון האינסטגרם שלהם, והם עושים זאת על ידי קניית לייקים באינסטגרם, הפצת האינסטגרם דרך תגובות ולייקים וייעוץ בצילום התמונות ועריכתם.

הסלבים מאידך יודעים אילו תמונות הופכות פופולאריות, ומה כדאי לצלם באיסנטגרם וכיצד ניתן לערוך את התמונות.

אז אילו תמונות פופולאריות במיוחד?

הסלבים שהזכרנו מקודם להם כמות עוקבים גדולה, הם סלבים שהבינו את סוד האינסטגרם. אותם אנשים נוהגים לפרסם תמונות שלהם שכוללות את האלמנטים שאנשים הכי אוהבים לראות: יופי נשי וגברי, נופים עוצרי נשימה, תמונות עם מעריצים, תמונות שלהם ושל אוכל, תמונות של אופנה, בעל חיים חמוד ועוד.

אם גם אתם תתחילו לאמץ את דפוס התמונות של הסלבים, ולייצר תמונות מעניינות במיוחד – תוכלו ליהנות מיותר עוקבים נאמנים באינסטגרם שיחכו לראות ולהבין מהי התמונה הבאה שאתם מפרסמים.