בלוג קאונט


מחסן עצים ורעפים- להשיג את כל המוצרים הדרושים, �

כאשר אנו זקוקים לעבודת רעפים או עבודת חיפוי עץ לבית, חשוב שנלך למקום שמתמחה בעבודות מסוג זה כמו מחסן עצים ורעפים.

חיפוי עץ והתקנת רעפים לבית, נותן לבית מראה ותחושה כפרית שיכולים לשדרג את הבית שלנו בכמה רמות בהיבט עיצובי.

אנו עדים בשנים האחרונות לשימוש נרחב בקרב אדריכלים בחומר גלם העץ בתור חיפוי חוץ לבית ורעפים לגג, היות והם נראים טוב מבחינה עיצובית ונותנים לבית נוכחות מיוחדת, כאשר בנוסף הם מתאימים להרבה אלמנטים עיצוביים נוספים כמו בטון, אבן ועוד.

מתי נעשה לבית שלנו חיפוי עץ ורעפים?

בהיבט הפרקטי רעפים הם אלמנט בנייה מאוד חשוב לאפקטיביות של הגג בחורף, שכן באמצעותם נוכל לוודא שלא תהיה כל דליפה של מים לתוך הבית בימי החורף הגשומים, כאשר גם חיפוי הקירות מעץ מבטיח לנו שהוא ימנע את כניסת דליפת המים מהקירות החיצוניים לקירות הפנימיים שכן הוא בעצם מוסיף לנו שכבה נוספת לקיר.

מבחינת הרעפים, שיטת ההרעפה כמובן היא זו שמונעת דליפת מים מגג הבית.

אך כפי שציינו קודם לכן מעבר להיבט הפרקטי, כמובן שרעפים וחיפוי עץ, שניהם תורמים לנראות של הבית ומעניקים לו מראה כפרי, חם ומזמין יותר.

לאילו פרטים עלינו לשים לב כאשר אנחנו בוחרים עצים במחסן עצים ורעפים?

היות ואנחנו בוחרים עצים לעבודת חיפוי הבית וחיפוי הגג ברעפים, עלינו לשים דגש גדול על בחירת עצים מתאימים זאת לאור העובדה שאלו עצים שמיועדים לעמוד בחוץ כל השנה בכל תנאי מזג האוויר, החל מהחום של יולי אוגוסט, דרך הטל של הבקרים ועד הגשם של החורף.

בעקבות עובדה זו, עלינו לוודא במחסן עצים ורעפים שסוג העצים שאנחנו בוחרים אכן יוכלו לעמוד בפני פגעי מזג אוויר אלה לטווח ארוך.

על העצים הללו להיות חזקים, וכמובן בעלי רמת גימור גבוהה ועליהם להיות גם כמובן בעלי עמידות גבוהה בפני מזיקים, הרי שזהו גם דבר עימם העץ יאלץ להתמודד כאשר הינו נמצא בחוץ.

המומחים של מחסן עצים ורעפים יעזרו לכם להתאים את העץ המיטבי לפרויקט שלכם לפי התנאים בו ישהה העץ לאחר ההתקנה וכמובן ייקחו בחשבון את הקו העיצובי שבו בחרתם.