בלוג קאונט


מלון בראשית במצפה רמון

לכל מי שאוהב את המדבר ואת הנופים המדהימים שבו אין צורך להדרים עד לאילת הרחוקה. בנגב ישנם נופים עוצרי נשימה שלא רק ניתן לחלוף על פניהם או לטייל בהם ברכבי שטח משוכללים, אלא שניתן לנפוש בתוך הנופים הללו במשך סוף שבוע מענג ומפנק או לכל תקופת זמן אחרת שתרצו. מדובר כמובן במלון בראשית – מלון הבוטיק היוקרתי שנפתח במצפה רמון הצופה למכתש הגדול בעולם מסוגו עם אחד הנופים היפים ביותר בארץ.

מלון בראשית – נופי בראשית

מלון בראשית הוא מלון הבוטיק של רשת ישרוטל הממוקם על המצוק של מכתש רמון בעיר מצפה רמון. הנוף הנשקף ממלון זה הוא עוצר נשימה וייחודי בעולם כולו. המלון ממוקם בסמוך לדרך הבשמים העתיקה שעברה בימים קדומים באיזור זה. המלון ממוקם בגובה של 800 מטר והדבר מבטיח מזג אוויר נעים ונוח כל השנה. אך מיקומו המדברי של המלון מחייב הבאת לבוש חם גם בעונת הקיץ כי בערבים יכול להיות קריר.

המלון משתרע על שטח של חמישים דונמים ובנוי מוילות הארחה קטנות הפזורות בשטח. הוילות מחולקות לכאלה עם קומה אחת וכאלה עם שתיים. בכל קומה חדר המהווה יחידה עצמאית וכניסה נפרדת. בכל יחידת אירוח כזו חדר כניסה, חדר שינה גדול ומרווח וחדר רחצה גדול ומפנק. 42 מחדרי האירוח כוללים בריכת שחייה פרטית לשימוש הדיירים בלבד ובחדרים הממוקמים בקומה השנייה מרפסות שמש נהדרות עם נוף מרהיב מסביב.

במתחם המלון אין שימוש ברכבים פרטיים אלא ברכבים חשמליים כדוגמת רכבי גולף. הירידה לפרטים במלון בוטיק מיוחד זה היא מאד מדוקדקת ונעשה הכל על מנת שהנופשים במקום יהנו מחופשה יוקרתית ברמה הגבוהה ביותר שניתן. השירות במלון בראשית הוא שירות אישי ומאד קשוב, וכל זאת לצד ארכיטקטורה מיוחדת במינה שמקיפה את הנופשים מכל עבר.

מלון בראשית הוא מלון בוטיק המצדיק את שמו – גם בראשית הנופים, גם בראשית הזמנים וגם בראשית מלונות הבוטיק בארץ.