בלוג קאונט


מנעולן בתל אביב

מנעולן בתל אביב

תקעה לכם הדלת?

המפתח נשבר בתוך המנעול?

עוברים דירה?

איבדתם את הצרור שלכם?

גרים בתל אביב?

 

זה הזמן לשמור בנייד שלכם את הטלפון של מנעולן בתל אביב סופר מקצוען שיחלץ אתכם מהסיטואציה במהירות ובקלות. לרוב כשאנשים זקוקים למנעולן בתל אביב, הם נמצאים במצב שהם לא יכולים להיכנס או לצאת מהבית ולכן זקוקים לסיוע במהירות האפשרית. אנחנו פועלים 24 שעות, 7 ימים בשבוע ומודעים לעובדה שתל אביב היא עיר שפועלת ללא הפסקה ובכל מצב משהו יכול לקרות. אם נתקעתם במצב שאין לכם מפתח ואתם חייבים להיכנס או לצאת מהבית, אתם צריכים מנעולן בתל אביב מקצועי כדי שייחלץ אתכם, זאת מבלי לפגוע בדלת.

 

מה עליכם לבדוק טרם אתם מזמינים מנעולן בתל אביב ?

  • תעודת אמינות – על מנעולן מקצועי עובר הכשרה וחייב להחזיק בתעודת אמינות מטעם משטרת ישראל. תעודה זו מראה כי מדובר בבעל מקצוע עליו אתם יכולים לסמוך, שכן בתחום זה יש המון רמאים שאחר כך ינצלו אתכם ויפרצו לכם לבית ולכן אין לוותר על תעודה זו.
  • אחריות – מנעול, דלת או צילנדר איכותיים הם מוצרים יקרים ולכן חייבים לבוא עם אחריות מלאה של כמה שנים מטעם היצרן. אל תתפשרו על מוצר שאינו איכותי, שכן לאחר זמן מה תצטרכו שוב להחליף ושוב לשלם כסף על השירות, על הזמן של המנעולן ועל המוצר אותו אתם רוכשים.
  • מחיר – וודאו שטרם המנעולן מבצע את עבודתו, אתם יודעים את המחיר. יש לא מעט אנשים שמנצלים את המצב הדחוף שלכם ויגבו מכם מחיר שאינו הוגן ואינו תואם את העבודה.

 

אני מזמין אתכם להצטרף ללקוחותי בתל אביב ובכל גוש דן ולשמור את הטלפון שלי למקרה הצורך. אני מספק שירות זמין, מלא, מקצועי ואחראי בכל שעות היום והלילה. תל אביב היא עיר בה עוברים דירה לא מעט פעמים ולכן אם עברתם דירה, אל תסתכנו, אין לדעת איפה המפתח הישן שלכם מסתובב. החליפו צילינדר במחיר הוגן וכך תוכלו לישון בראש שקט בלי דאגות בכלל.