בלוג קאונט


מעיין אשכנזי אינסטגרם

מעיין אשכנזי אינסטגרם

אחת המתמודדות המסקרנות והמרתקות ביותר שהיו באח הגדול היא מעיין אשכנזי. מעיין אשכנזי אינסטגרם מאפשר לנו לדעת מה קורה איתה גם היום לאחר סיום התכנית. כאשר תכנית ריאליטי משודרת אנחנו יודעים הכול על המתמודדים ואנחנו מרגישים חיבור ישיר אליהם. באמצעות הרשתות החברתיות אנחנו יכולים לשמור על "קשר" עם המתמודדים ולדעת מה קרה לאחר סיום שידורי וצילומי התכנית בה לקחו חלק פעיל. מעיין אשכנזי מנהלת חשבון אנסטגרם עשיר מאוד בתמונות ודימויים והיא לא מפסיקה להפתיע את המעריצים שלה כל פעם מחדש.

מעיין אשכנזי אינסטגרם – להיות מעודכן כל הזמן

מעיין אשכנזי אינסטגרם מאפשר לנו להיות מעודכנים כל הזמן בחדשות הכי חמות אודות הכוכבת העולה. מעיין מקפידה לעלות לחשבון האינסטגרם שלה תמונות יפות בעלות אסתטיקה גבוה – שלא מאכזבות את המעריצים שלה. מעקב אחר חשבונות ברשתות החברתיות של כוכבים יכול לאפשר לנו לשאוב השראה מהם ומסגנון החיים היוקרתי שלהם. באמצעות תמונות שהמפורסמים מפרסמים בחשבונות שלהם ברשתות החברתיות אנחנו יכולים לשפר את הסטייל האישי שלנו ואת ההופעה האישית שלנו כך שהם יהיו אופנתיים ועדכניים הרבה יותר כפי שנהוג בעולם האופנה והזוהר בארץ ובכלל בעולם. הרשתות החברתיות מהוות מקור השראה לבני נוער ולאנשים רבים אשר רוצים לטעום מחיי הזוהר ולהרגיש שגם הם קצת כמו המפורסמים.

מעיין אשכנזי אינסטגרם – לראות ולא להאמין!

מעיין אשכנזי אינסטגרם זה שם נרדף להצלחה בעולם הבידור הישראלי. התמונות שניתן לראות בחשבונות ברשתות החברתיות של מעיין הם תמונות שלא ניתן להאמין כמה הן יפות, מרשימות ובעלות סטייל ושיק אישיים. כיום אם אנחנו רוצים להבין יותר בעולם האופנה ולהיות מגניבים וייצוגיים יותר כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לעקוב אחר מפורסמים כמו מעיין ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות בפרט. מעקב מדוקדק זה יאפשר לנו לדעת בזמן אמת מה אופנתי ומה לא, מה כדאי לנו ללבוש ומה לא וגם איפה המפורסמים והעשירים אוהבים לבלות את שעות הפנאי והכיף שלהם. כך נוכל גם אנחנו להתאים את החיים שלנו לסגנון החיים היוקרתי שלהם.