בלוג קאונט


סינמה סיטי שירות לקוחות

אחת מפריצות הדרך היותר משמעותיות של עולם הבידור והקולנוע הוא הזמנת כרטיסים לסרטים באמצעות רשת האינטרנט ואפליקציות. עד לפני מספר שנים אנו יכולים להיות עדים לכך שלפני תחילת הסרט היה משתרך תור ארוך בקופות הקולנוע בהם התקבצו מאות אנשים שחיכו לכרטיס. כיום ניתן בפשטות שלא ניתן לתאר שלוקחת מספר דקות בלבד, ניתן לבחור את המקום באולם הקולנוע, לשלם ולאחר מכן אך ורק לאסוף את הכרטיסים מעמדת איסוף הכרטיסים המהירה הסמוכה לקופות. יש לציין שעם התפתחות הטכנולוגיה היו חייבים לעלות בסינמה סיטי את שירות הלקוחות ולהקל על הלקוחות עד כמה שניתן.

האתר של סינמה סיטי נחשב ידידותי מאוד למשתמש ובחירת בית הקולנוע, תאריך הסרט או הסרטים מאוד אינטואיטיבי וקל. בנוסף ניתן לקבל תקציר על כל סרט בטרם מחליטים איזה סרט אנו רוצים להזמין, כאשר במקביל ישנו מידע זמין על כנסים ואירועים במתחם הסינמה סיטי, מידע על הצגות ילדים ופעילויות ילדים ועוד. בנוסף שירות הלקוחות באתר מאפשר לנו גם לבטל הזמנה של סרט במידה והתחרטנו או אין ביכולתנו ללכת לסרט מכל סיבה שהיא. כל שנצטרך הוא לכתוב את מספר כרטיס האשראי שממנו הזמנו או מספר השובר שבו השתמשנו ולאחר הליך קצר ופשוט ניתן יהיה לבטל את ההזמנה.

בנוסף באתר סינמה סיטי שירות לקוחות שנחשב לזמין ביותר כאשר ניתן כמובן ליצור עימו בקשר על ידי טופס יצירת קשר פשוט ונציגי השירות יחזרו אליכם בהקדם. כמו כן ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של סינמה סיטי בפקס ולציין שהפנייה היא למחלקת שירות הלקוחות. הפניות יכולות להיות בכל מקרה בו אתם נתקלים בבעיה או בשאלה. תוכלו לפנות למוקד שירות הלקוחות של סינמה סיטי גם במקרים בהם תרצו לארגן הרצאה, סרט או כל פעילות אחרת לקבוצה או לעובדים שלכם וכדומה. גם במקרים בהם נתקלתם בבעיה עם הכרטיס לסרט שלכם, בין אם מדובר בבעיה לפני הסרט או גם אם מדובר בבעיה שנתקלתם בה במהלך הסרט או בדיעבד, תוכלו לפנות למוקד לשירות הלקוחות של סינמה סיטי.