בלוג קאונט


פסל גינה

ספסל גינה הום סנטר

כולנו מחפשים דרכים מקוריות, חדשניות ופשוטות לעצב את גינת ביתנו בכדי שנרגיש בנוח לצאת בשעות הפנאי המעטות יחסית לאיזו כוס קפה לצד אווירה נינוחה המשלבת את ציוץ הציפורים, קריאה בספר אהוב או שיחה עם האנשים הקרובים לנו. אחת הדרכים להוסיף פן ייחודי הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פונקציונלית לגינת ביתנו הינה באמצעות גינה. הום סנטר היא בין הרשתות המובילות לצרכנות הבית, הגינה ומאפשרת למי מאיתנו שהתברך בידיים טובות להנות ממגוון פתרונות לביצוע עבודות מסוג ״עשה זאת בעצמך״. גלישה באתר של הום סנטר יפתח בפניכם מגוון אפשרויות באמצעותן תוכלו לעצב את גינתם בתקציב שווה לכל נפש.

 

מה תמצאו באתר האינטרנט של הום סנטר?

באתר האינטרנט של הום סנטר תוכלו להתרשם ממגון מוצרים ואביזרים לגינה ולבית. האתר חילק עבורכם הגולשים את המוצרים על פי קטגוריות, למטרת גלישה נוח, פשוטה ואינטואיטיבית. שיפוץ ובניה, תאורה, ארגון ואחסון, חשמל ואלקטרוניקה, ריהוט לבית ולגן, בישול, הגשה ואירוח, כביסה, ניקיון ועוד. הקטגוריה הנכונה מבין אלו המחפשים ספסל לגינה או מעוניינים לבנות בעצמם ספסל יפהפה היא ריהוט לבית ולגן. שם תוכלו להתרשם מספסלי נדנדה, שולחנות פיקניק עם ספסלים, שולחנות גן, עסאות גן ומערכות ישיבה במחירים מפתיעים. בנוסף, תוכלו לרכוש את הציוד המתאים ולבנות בשיטה ״עשה זאת בעצמך״ ספסל משגע מעץ.

 

סוגים של ספסל גינה

תוכלו לבחור לבנות ספסל זולה שמאופיין כספסל נמוך ועליו מניחים כריות צבעוניות בשלל צבעים. כמה ספסלים כאלה יספקו לנו פינת זולה משגעת בה נוכל לארח ולבלות עם הילדים בשעות אחר הצהריים ובשבתות בחוץ. בנוסף, ניתן להצטייד בספסל פיקניק – שולחן ואליו מחוברים שני ספסלים משני הצדדים – פתרון ישיבה מעולה למי מאיתנו שמוגבל במקום. ספסל לגינה יכול להיות אביזר נוי, יצירת אמנות של ממש כך שאם יש לכם את הכישרון והיצירתיות תוכלו אפילו ליצור ספסל לגינה ממש בעצמכם, ללטש, לצבוע ולמקמו בסמוך לעץ מיוחד וכך ליצור פינה של שלוה ושקט אצלכם בבית. מגוון האפשרויות בנוגע לספסלים בהחלט רחב וכל מה שצריך זה את הציוד המתאים ואת הויז׳ן העיצובי שינחה אתכם שכן ניתן ליצור ספסלים בסגנון כפרי, מודרני, ספסלי עץ, מתכת ועוד.