בלוג קאונט


ספסל נדנדה במבצע – לשדרוג עיצוב הגינה או המר

כאשר אנחנו מדברים על ריהוט לגינה בדרך כלל הרהיטים הראשונים שעולים לנו לראש הם ספסלים, שולחנות קפה, שולחנות אוכל ולעיתים גם הדומים.

אך רהיט אידיאלי לגינה או לחצר שלא רבים יודעים על קיומו הוא ספסל נדנדה.

ספסל נדנדה הוא רהיט אשר מתאים למספר מטרות עליהם נפרט כאן.

 

הדבר הראשון ואולי החשוב ביותר הוא שספסל נדנדה הוא רהיט שאינו נפוץ יחסית, כך שאתם יכולים לשדרג את חצר ביתכם עם רהיט שלא תראו בעוד בתים רבים אחרים. מקוריות וחדשנות חשובים לאנשים רבים הבוחרים להשקיע בעיצוב ביתם.

שנית בהיבט העיצובי, ספסל נדנדה משדרג כל גינה בה הוא ממוקם ומוסיף לה טוויסט עיצובי מעניין.

היתרון העיצובי הוא שניתן לרכוש את ספסל הנדנדה במספר וריאציות, היות וקיימים מספר סוגים של ספסלים ביניהם ספסל נדנדה מעץ  או ספסל נדנדה העשוי מברזל.

העובדה שקיימות מספר דוגמאות ומספר עיצובים מחומרי גולם שונים וצבעים נותנת לנו הצרכנים אפשרות להתאים את ספסל הנדנדה לעיצוב הקיים בחצר שלנו, בין אם נרצה להתאים לרהיטי גינה קיימים או לעצים ופרחים שקיימים בחצר וכדומה.

 

יתרון נוסף של ספסל נדנדה הוא שניתן להשתמש בו בכל גיל, הוא יכול לשמש עבור משחק לילדינו אשר ישבו על הספסל ויתנדנדו והוא יכול גם לשמש לנו המבוגרים היות ונוכל לשבת ולהתנדנד בו גם אנחנו או סתם לשבת עליו ואף לשכב עליו.

ניתן להוסיף לספסל נדנדה כרית כלשהי אשר גם תוסיף מימד עיצובי לספסל אך בעיקר יהיה נחמד יותר לשבת עליו.

אנו ממליצים לרכוש כריות אשר יתאימו לתנאי חוץ וניתן יהיה לכבס אותן במקרה בו התלכלכו מחול, מבוץ או אם נרטבו מהגשם.

 

ספסל נדנדה מתאים כמעט לכל בית. פרט לעובדה כי ניתן להציב אותו בחצר ובגינה, הוא מתאים גם למקומות סגורים בהם יש חלל רב כמו מרפסת או מרפסת מקורה וכמובן במקומות פתוחים כמו גג הבית ואפילו במקומות כמו בריכה.

אנו עדים בשנים האחרונות להצבת ספסל נדנדה במקומות כמו אולמות אירועים ואולמות כנסים, בעיקר בתור אלמנט עיצובי שונה בנוף אך בהחלט גם כחלק ממתן שירות ישיבה לאורחים בצורה קצת שונה ושוברת שגרה.