בלוג קאונט


ספסל עץ ללא משענת מחיר

ספסל עץ ללא משענת מחיר

רבות כבר דובר על ריהוט הגן, שהוא הטרנד החם בעולם העיצוב, שרבים האדריכלים כיום שמתמחים בעיצוב הגינה על ידי שילוב של רהיטי גן בחצרות הבתים ביחד עם גינה מעוצבת ואפילו דובר גם לא מעט על השילוב של ריהוט גן בתוך הבית. ניתן למצוא כיום רהיטי גן במגוון רב של סגנונות וכמובן סוגים שונים של רהיטי גן אשר עשויים מחומרי גלם שונים. אם בעבר הרחוק היינו יכולים למצוא אך ורק רהיטי גן אשר היו עשויים מפלסטיק וכללו מגוון יחסית מצומצם של רהיטים כמו למשל כסאות פלסטיק ושולחנות פלסטיק, היום המגוון רב יותר תודות להתפתחות המטאורית של ענף רהיטי הגן.

 

עם השנים מעצבי רהיטי הגן הבינו שעל מנת לספק את דרישותיהם של הלוקחות עליהם להתאים את עצמם לסגנונות עיצוב שונים שכן רהיטי פלסטיק כמעט ואינם מתאימים לשום סגנון עיצובי ולרוב גם לא תורמים לאווירת החלל. לכן, הוחלט בקרב יצרניות רהיטי הגן לייצר רהיטים מזכוכית, רהיטים ממתכת ואפילו רהיטים מעץ. עם הגדלת המגוון של חומרי הגלם מהם היו עשויים רהיטי הגן, גדלו גם מגוון המוצרים אותם יכלו הלקוחות לרכוש מעבר לשולחנות וכיסאות והתחלנו לראות בחנויות רהיטי הגן גם שולחנות קפה, שולחנות פיקניק ספות לגינה, ספסלי נדנדה וספסל עץ ללא משענת במחיר נוח.

 

טווחי מחירים של רהיטי הגן

כיום ניתן להשיג ריהוט גן במגוון רב של מחירים, כאשר נוכל למצוא ריהוט גם במחיר נוח שווה לכל כיס מחד, ורהיטי גן אשר עולים כסף רב מאידך. כמו בכל תחום, רמות המחירים של רהיטי הגן תלויים כמובן במה שאנו רוצים להשיג עבור הגינה. כך למשל אם נרצה לעצב את הגינה שלנו בצורה יוקרתית עם ספות איכותיות אשר יכולות לעמוד בתנאי החוץ ביחד עם רהיטי זכוכית או עץ איכותי, נאלץ לשלם סכומי כסף נכבדים. אך אם כל מה שאנו רוצים להשיג הוא פינת ישיבה נעימה בחצר הבית לא נצטרך להפרד מסכומי כסף רבים, במיוחד לא במצב השוק היום שבו אנו רואים מגוון רב של חנויות רהיטי גן. למשל אם אנו רוצים לבנות פינת ישיבה או פינת זולה בחצר שלנו כל מה שנצטרך הוא שולחן קפה נמוך וספסל עץ ללא משענת במחיר נוח, אותם נוכל להשיג כמעט בכל חנות עשה זאת בעצמך או בחנות רהיטי גן אשר מוכרת רהיטי עץ.

 

 

 

אולי איכות הגימור של העץ לא תהיה גבוהה במיוחד אך אם ברצוננו להשקיע יותר בפינת הזולה שלנו נוכל גם למצוא שולחן קפה וספסל עץ ללא משענת במחיר מעט יותר גבוה אשר יהיו ברמת גימור גבוהה ואיכותית יותר ויבטיחו לנו שפינת הזולה שלנו תחזיק מעמד זמן רב יותר.

ספסל עץ ללא משענת מחיר