בלוג קאונט


עבודה לנוער במרכז – איך למצוא?

מכירים את זה שאתם מסתובבים במרכז המסחרי או בקניון עם הילדים שלכם והם מתחילים לנדנד שהם רוצים את הג׳ינס הזה, את השמלה הזו, את הכדור המיוחד או את משחק המחשב האדיר שרק יצא לחנויות?

 

אתם יודעים בדיוק מה התקציב שלכם לחופשת הקיץ ובכל זאת, מה עושים?. מצד אחד לא רוצים שיחסר לילדים שום דבר ומצד שני לכל גבול יש גבול אדום. למה שלא תציעו לילדים לחפש לחופש הבא עבודה לנוער במרכז או אפילו לשלב בשעות אחר הצהריים משרה שלא תפגע להם בלימודים?. כך הילדים יוכלו להגדיל את התקציב שלהם, להבין בדיוק עד כמה קשה אתם עובדים בכדי להרוויח את הכסף. עבודה לנוער מסייעת להם להתמודד עם ״בעיות״ החיים, מפתחת להם עצמאות, אחריות ואף תורמת לביטחון העצמי שלהם. אז הנה כמה טיפים שיסייעו לילדכם לחפש עבודה לנוער…

 

  1. חפשו באזור המגורים שלכם – תנו לילדים רעיון להסתובב במרכז המסחרי שקרוב לביתכם או בשכונה עצמה ולחפש משרה שתהיה קרובה אליכם הביתה וכך תחסכו לעצמכם הסעות הלוך וחזור. עבודה בסופר השכונתי, סיוע לספר שעובד בשכונה שלכם, עבודה ברשתות המזון השונות ועוד.
  2. היעזרו באפליקצייה איי פר אוור – אפליקציה זו מאפשרת גם לכם וגם לילדים שלכם למצוא עבודה על פי מיקום גיאוגרפי.
  3. חפשו עבודה שלא תפגע בשעות הלימוד של הילדים. אמנם עכשיו יש חופש אבל עוד מעט חוזרים ללימודים ולכן כדאי לבחור אחת משתי האופציות הבאות. או לחפש משרה שמתאימה אך ורק לחופשים או להשתלב במשרה שלא תפגע בשעות הלימודים ותאפשר עבודה בשעות אחר הצהריים רק חלק מהשבוע ולא בכל יום.

 

 

משרות לנוער שיכולות להתאים לילדים שלכם…

  • עבודה כקופאי/ת בבתי הקולנוע
  • עבודה בסופר
  • עבודה בבייבי סיטר (מגיל מסוים) שכן דרושה אחריות גבוהה
  • עבודה בחוגים/מתן שיעורים פרטיים לילדים שקטנים מהם או חניכה בבתי ספר/צהרונים
  • עבודה בקייטנות

 

חפשו יחד איתם עבודה שמשלבת אחריות מסוימת, למידה ותתן להם סוג של סיפוק. מחקרים מראים כי נערים ונערות שעובדים מגיל צעיר מפתחים אחריות אישית ולומדים לחלק את הזמן שלהם בצורה מיטבית.