בלוג קאונט


עוקבים באינסטגרם 2016

עוקבים באינסטגרם 2016

עסקים ופרטיים כאחד להם חשבון אינסטגרם פעיל היו רוצים ומאחלים לכמה שיותר עוקבים. אז מה הם בעלי הפרופיל להם הכי הרבה עוקבים, למה זה חשוב שיש הרבה עוקבים ואיך ניתן להגדיל בעצמנו את כמו העוקבים באינסטגרם – על כך ועוד במאמר הבא.

 

ראשית אין זה סוד שמדובר באחת מהרשתות החברתיות הכי חמות וכי היא תופסת תאוצה שכן בכל יום גולשים נוספים מוסיפים את האפליקציה לסמארטפון שלהם ומצטרפים אליה עם חשבון משלהם. אם נתאר בקצרה, בשונה מהפייסבוק שם המלל הוא השחקן הראשי, כאן התמונה היא זו שתופסת את המקום העיקרי כאשר אנו יכולים גם לערוך את התמונות אותן אנו מפרסמים.

 

בשל העלייה הניכרת בשימוש באפליקציית האינסטגרם הוחלט לסקור מי הם מובילי הרשת בין אם כתוצאה מפרסום או קידום מכירות של מוצר מסוים ובין אם בשל היותם מובילי דעה בעצמם. יש גם כאלה שמקדמים רעיון או גימיק מסוים כמו למשל צילום מגבהים,  איפור שפתיים בכל מיני צורות וצבעים, טיולים ברחבי העולם למטרות חברתיות והרשימה עוד ארוכה. אז הנה כמה דוגמאות של דוגמניות, זמרות, שחקנים ושאר אנשים/ עסקים עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם 2016 . לכוכבת הריאליטי רוסלנה רודינה 233,850 עוקבים, לשחקנית והדוגמנית עדי הילמבלוי 246,00 עוקבים, לאסי עזר 324,00 עוקבים ולשחקנית והדוגמנית גל גדול 1,000,040 עוקבים. אם נעבור קצת לצד השני של הגלובוס נגלה כי ללהקת הענק קולד פליי יש לא פחות 4.4 מליון עוקבים, לאדל 16.5 מליון עוקבים וליאונרדו די קפריו 9.9 מליון עוקבים, יחי ההבדל הקטן. רק בר רפאלי עובר את השני מליון עוקבים ומתקרב לשיאים הבינלאומיים.

 

אז איך הם עושים את זה?

קודם כל הם מפורסמים וזה כבר הופך אותם למובילי דעה. שנית כל, יש כל מיני דרכים לגרום לכך שכמות העוקבים שלכם תעלה. אחת הדברים עליהם יש להקפיד כאשר רוצים להגדיל הן את החשיפה והן את כמות העוקבים באינסטגרם היא על ידי האשטאגים. תיוגים המתווספים לתמונה אותה אנו מעלים מגדילים באופן משמעותי את החשיפה. יש גם תיוגים ספיציפיים כמו למשל #follow, #all_shots, #instago אשר מעלים את החשיפה הרבה יותר מתיוגים אחרים. בנוסף, כדאי לפרגן לאחרים וכך הסיכוי שיפרגנו לכם עולה ובלי קשר להיות כמה שיותר מעורבים.