בלוג קאונט


עוקבים ולייקים באינסטגרם

עוקבים ולייקים באינסטגרם

אם תיקחו אדם שחי בשנות ה-60, ה-70, ה-80 או אפילו ה-90 סביר להניח שהוא יתקשה מאוד להסתדר במציאות היומיומית שלנו. החיים כיום שונים לגמרי מן העבר וזאת עקב העובדה כי הטכנולוגיה נכנסה בצורה ענקית לחיינו. אין ספק כי אין עוד דבר כה ייחודי ומיוחד כמו הטכנולוגיה ואנו צריכים להיות מאוד שמחים על כך שנולדנו בזמן זה. אין גם ספק כי העידן הנוכחי הוא עידן התבונה וכי יותר מתמיד אנשים חכמים זוכים להצלחה הגדולה ביותר וזהו משהו שאנחנו צריכים לתת עליו את הדעת. אתם בטח שואלים את עצמכם מה הקשר בין עוקבים ולייקים באינסטגרם ובין חכמה? אם כן אנחנו רוצים להגיד לכם כי בכדי להגיע להרבה עוקבים והרבה לייקים אתם חייבים להיות מאוד חכמים וכי מדובר במשימה לא פשוטה כלל וכלל ומדובר במשימה מורכבת וקשה ואתם חייבים לתת את הדעת על כך.

עוקבים ולייקים באינסטגרם – בנו סיפור והיצמדו אליו

אז כיצד אנחנו יכולים להשיג הרבה מאוד עוקבים ולייקים באינסטגרם? מה אנחנו צריכים לעשות בכדי להבטיח זאת? התשובה היא שאתם צריכים לפעול בחכמה, כפי שכבר אמרנו, והדרך הנכונה ביותר לעשות זאת זה באמצעות בניה של סיפור והיצמדות אליו. עליכם לבנות סיפור מקורי ומעניין אשר העוקבים שלכם יתחברו אליו והכי חשוב ירצו עוד ועוד לקבל מידע עליו. זוהי נקודה שאתם חייבים לתת עליה את הדעת ולחשוב עליה לעומק. ככל שתיצמדו לסיפור יותר כך סביר להניח שתצליחו יותר וכך סביר להניח כי תקבלו עוד ועוד עוקבים ולייקים. אם תחרגו מהסיפור אזי לעוקבים שלכם יהיה הרבה יותר קשה להזדהות אתכם וסביר להניח שהם יפסיקו לעקוב אחריכם.

עוקבים ולייקים באינסטגרם – נסו ליצור שיתופי פעולה עם מפורסמים

אך בניית סיפור היא לא הדרך היחידה להשיג עוד ועוד עוקבים ולייקים באינסטגרם וישנן דרכים נוספות בכדי לעשות זאת. אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לעשות זאת זה ללא ספק באמצעות יצירת שיתופי פעולה עם מפורסמים. שימו לב זו לא חייבת להיות גל גדות אלא זה יכול להיות גם מישהו או מישהי פחות מפורסמים אך כזה שיש לו יותר עוקבים מלכם.

עוקבים ולייקים באינסטגרם