בלוג קאונט


עיצובי פרגולה – בחירת עיצוב הפרגולה הטובה ביו�

ההחלטה אם לרכוש או לבנות פרגולה עבור הבית היא החלטה מרגשת. הפרגולה תוסיף אלמנט לתוך הבית שלכם תוך כדי הוספת ערך מוסף לבית כזה יגיע הזמן למכור אותו.
לשים פרגולה בגן שלכם יכניס אוויר של שלווה לאזור ויספק מרחב מיוחד שיאפשר לאנשים להתאסף בו. קיימים הרבה עיצובי פרגולה זמינים או שאתם יכולים לעצב אחת משלכם אם אתם מנוסים.
כאשר בוחרים עיצוב פרגולה אתם צריכים לקחת בחשבון מספר גורמים:

תקציב

פרגולות יכולות להיות יקרות על פי יכולים להרשות לעצמם. אבל הן יכולות להיות פשוטות ועדיין מסוגננות מבלי להיכנס לחריגה בחשבון הבנק. אם אתם בונים אותה בעצמכם אז ניתן לבנות את הפרגולה בפחות מ 500$. אתם יכולים לבחור גם לשלם 4,000$ לקבלן כדי שיעצב ויבנה את הפרגולה שלכם.
זה תלוי לחלוטין על הסכום שאתם מעוניינים להוציא.

מיקום

נסו לא לבנות את הפרגולה שלכם ליד תשתיות שנמצאות מתחת לאדמה. אתם אולי תצטרכו לברר אם יש צנרת או מכשולים אחרים במיקום המיועד של הפרגולה שלכם.

מיקום השמש

זה גורם חשוב במיוחד אם אתם חושבים שתשתמשו בפרגולה במהלך זמנים מסוימים של היום. האם אתם רוצים לתפוס את השמש של הבוקר או של אחר הצהריים? האם אתם רוצים הרבה צל? תשקלו גם גגון בנוגע לצל.

חומרים

עץ הוא החומר הזול ביותר שניתן להשתמש בו. ללא ספק הוא יצטרך להיות עמיד במים ובטיפול בלחץ. חומרים אחרים שניתן לשקול כאשר בונים את הפרגולה הם ויניל או אלומיניום.

גודל

זה חיוני לצייר את הגודל של הפרגולה לפני שמתחילים. ודאו כי היא מתאימה היטב בתוך הגן שלכם ולא גורמת להפרעה. תסמנו את הפרגולה על הרצפה כפי שנמדד על גבי הנייר.

צורה

הרבה פרגולות הן עגולות, אולם, זה הרבה יותר זול לבנות פרגולה בצורה מלבנית או מרובעת מפני שיש פחות תמרון בין החומרים כדי להשיג קצוות עגולים. אתם יכולים גם לבנות פרגולה משולשת אם אתם רוצים!  פרגולה בצורה הקסדצימלית גם הופכת להיות צורת פרגולה פופולרית מכיוון שהיא נראית עגולה וקל לבנות אותה.

פרגולות הן נקודות מיקוד פנטסטיות בתוך הגן ולכן תשקלו את זה כאשר אתם בוחרים את המיקום המתאים. אין שום סיבה לכך שפרגולה תהיה בסוף החצר האחורית או הגן. במקום, הפכו אותה למאפיין בולט כאשר אתם יוצאים החוצה. קישוט האזור עם צמחייה הוא רעיון נהדר להחיות את האזור.