בלוג קאונט


פיצה שלי קרית שמונה- התפריט של הקיץ

פיצה שלי קרית שמונה מציעה תפריט חדש ומגוון לקהל לקוחותיה לקראת קיץ 2015.

בין החידושים בתפריט של פיצה שלי קרית שמונה ניתן למצוא מגוון פיצות חדשות עם תוספות חדשות ומרעננות כאשר בין היתר ניתן למצוא פיצה בסגנון הוואי עם אננס, פיצה בסגנון בלקני עם חצילים, גבינה בולגרית וזיתים, פיצה איטלקית עם קרעי מוצרלה טריים ועוד רבים אחרים אשר יגוונו לכם את הקיץ. בנוסף, הכנסנו לתפריט הקיץ שלנו מגוון סלטים מרעננים שישדרגו לכם את הארוחה ויהיו תוספת מושלמת ליד הפיצה או בתור מנה ראשונה כאשר בין הסלטים שניתן למצוא בתפריט של פיצה שלי קרית שמונה הוא סלט קפרזה איטלקי עם עגבניות טריות ופלחי מוצרלה טרייה עם מעט בזיליקום, סלט יווני אשר מוגש עם ירקות טריים גבינה בולגרית וזיתים, סלט אנטיפסטי אשר מורכב מחצילים, פלפלים וקישואים בתנור, סלט ערבי קצוץ דק וסלט עלים טריים.

במסגרת המנות הראשונות מציגה פיצה שלי קרית שמונה מספר חידושים בתפריט הקיץ כאשר ניתן יהיה למצוא כדורי בצק אפויים בתנור עם חמאת שום ותבלינים, ברוסקטה בתנור עם סלסת עגבניות ומוצרלה ועוד רבים אחרים. במסגרת תפריט הילדים מציעה פיצה שלי קרית שמונה פיצות אישיות המתאימות לילדים קטנים כאשר במסגרת הארוחה מקבלים הילדים שתייה קלה וצעצוע בכל ארוחה.

בנוסף, ניתן לקבל את ארוחת הילדים עם מנה עיקרית של פסטה ברוטב שמנת או פסטה ברוטב עגבניות במקום הפיצה האישית. אנו בפיצה שלי קרית שמונה מתחייבים על מוצרים איכותיים אשר נאפים ונחתכים מידי יום במקום, בעוד שאנו מקפידים להשתמש בחומרי גלם איכותיים בלבד, בין אם מדובר על הבצק שלנו, הגבינות שלו והירקות, אנו עובדים אך ורק עם ספקים שמוכרים חומרי גלם איכותיים שאנו חושבים שמתאימים לסטנדרטים של המסעדה שלנו. יחד עם זאת, שירות המשלוחים המהיר והיעיל שלנו יבטיח לכם שהאוכל שהזמנתם יגיע אליכם בזמן המהיר ביותר ולא יווצר מצב בו האוכל יגיע אליכם קר בגלל ששליח התעכב במקום כזה או אחר. אנחנו חתומים על כל מוצר שיוצא לנו מהמטבח ומבטיחים לכם שאתם מקבלים את הטוב שבטוב.