בלוג קאונט


פרסום לינקדאין מחיר

פרסום בלינקדאין מחיר

 

אנו עדים בשנים האחרונות לתנופה חזקה מאוד בפעילות של הרשתות החברתיות אשר אותן אנו רואים בפלטפורמות ומיתוגים שונים, החל מרשתות חברתיות של הכרויות, רשתות חברתיות של שמירה על קשר עם חברים ואנשים רחוקים ורשתות חברתיות מקצועיות.

אחת הרשתות החברתיות המקצועיות המוכרות והמצליחות ביותר היא לינקדאין.

לינקדאין מאפשרת למשתמש ליצור פרופיל עסקי של עצמו עם קורות החיים שלו ולהצטרף למעגלים חברתיים מסוימים כמו בוגרי האוניברסיטה בה למד, אנשים בעלי אותו מקצוע או התמחות עסקית, עובדים של תאגיד מסוים וכדומה.

הדבר הוא יתרון עצום למעסיקים היות ושם מרוכזת כמות גדולה של כח אדם פוטנציאלי שבעזרתה יוכלו לגייס עובדים בעתיד בעזרת פרסום בלינקדאין במחיר זול .

הרשת החברתית לינקדאין מייצרת טראפיק של מיליוני כניסות בכל יום, דבר אשר כמובן גורר את הרצון של המשווקים להיות שם גם וכמובן היות וזו רשת חברתית נישתית גם של בעלי אינטרסים בתוך הנישה, במקרה של לינדקאין אלו הם המעסיקים אשר מחפשים עובדים.

עולם הגיוס וההשמה שעליו מושתת בעצם כל הקונספט של לינקדאין הוא חלק ניכר בפרסום של בתוך האתר, כאשר מגייסים, חברות השמה והחברות עצמן מפרסמות מודעות דרושים ברחבי הרשת.

עוד חלק ניכר בפרסום בלינקדאין הוא הפרסום בין עסקים, כלומר עסק שעיקר פועלו הוא עבודה אל מול עסקים.

עסקים כאלה מרבים לפרסם בלינקדאין תוך כדי חשיבה ששם נמצאים מקבלי ההחלטות של החברות, בתוך הרשת הזו וכך יוכלו למצוא עוד לקוחות פוטנציאליים.

מחיר הפרסום בלינקדאין משתנה ונכללים בו כמובן מספר פרמטרים כמו בכל מודעה פרסומית באינטרנט החל מגודל המודעה אותה החלטנו לפרסם, מספר ההופעות והחשיפות של המודעה וכמובן היכן היא תופיע.

כל אלו כמובן משפיעים על המחיר של הפרסום בלינקדאין ועל כל הפרמטרים הללו אנו יכולים לשלוט באמצעות כלי הניהול הפרסומות של לינקדאין שנקרא LINKEDIN CAMPAIGN MANAGER אשר אותו אנו פותחים בתוך הפרופיל שיצרנו למטרת המודעה ומשם מנהלים את הקמפיין שלנו.

חשוב לציין כי ניתן לפרסם קמפיינים בלינקדאין מהחשבון האישי שלנו וכמובן גם מהחשבון העסקי של החברה שלנו, ולעיתים אף נעדיף זאת.