בלוג קאונט


קורס בניית אתרים

קורס בניית אתרים. היכן להתחיל?

האם חשבת לאחרונה להשתתף בקורס בניית אתרים? אם התשובה היא כן, חשוב שתדע שני דברים: הראשון הוא, שאתה לא היחיד. והדבר השני הוא, שהיום הרבה יותר קל להתחיל מאשר היה בעבר, וזאת בשל המידע הרב הזמין בעולם האינטרנט.

אספנו עבורכם רשימה של אתרים שבהם תמצאו קורס לבניית אתרים, או לפחות מידע רב שיסייע לכם בתכנון האתר שאתם בונים.

  1. W3Schools

למרות שתמצאו את מבנה האתר מיושן משהו, האתר של W3Schools הוא מכרה זהב, לכל מה שקשור בבנית אתרים. האתר מכיל קורסים בסיסיים ב HTML ו CSS.

  1. Opera Web Standard Curruculum

קורס בניית אתרים בסיסי מבית היוצר של האנשים שפיתחו את דפדפן Opera. תוכלו למצוא מידע בסיסי למתחילים בתצורה של טקסט. לא אמצעי ויזואלי אך מתוכנן היטב.

  1. Google Code university

קורס בניית אתרים מבית היוצר של גוגל. תוכלו ללמוד קורסים בסיסיים בנושאים כמו HTML, CSS ו JavaScript . הקורס מלווה בקטעי הדרכה בוידאו, והמשתתפים הם המפתחים של גוגל בעצמם.

  1. Treehouse

Treehouse הוא שירות מבוסס וידאו, וכולל קורסים לבניית אתרים, וכמו כן מציע שיעורים בנושא פיתוח אפךליקציות ניידות. Treehouse גובה מנוי חודשי בעבור השיורות, אך ההדרכות הויזואליות ערוכות היטב, ואתה מקבל בתמורה תוכן רב ומקצועי שיתן לך כלים רבים במלאכת ביית אתר האינטרנט.

  1. Lynda.com

אחד השירותים הותיקים ברשת (הושק ב1995 ) מציע, בתמורה למנוי חודשי, תוכן רב המוצג ע"י אנשים בעלי נסיון רב בתחום בניית האתרים.

  1. Mozilla Scool of Wevcraft

זהו שירות מעניין שהוא חלק מתוכנית אונברסיטה, הפתוחה לכל המשתמשים. באוניברסיטה תמצאו קורסים ואתגרים שונים שייבחנו את היכולות שרכשתם בבנית אתרי אינטרנט.

  1. Smashing magazine

Smashing Magazine הוא לא ממש מגזין אלא אחד הבלוגים הפופולריים באינטרנט, ומכיל מידע רב בנושא בנייה ועיצוב אתרים.

  1. Codecademy

זהו אתר מוערך מאוד בקרב המפתחים, המציע קורס בניית אתרים בחינם. האתר מציע קורסים קצרים ופשוטים המבוססים על מטרה פשוטה שהתלמיד צריך להשלים בכל שיעור.

https://www.youtube.com/watch?v=_g4Lv5mtfV4