בלוג קאונט


פרסום עסקים בפייסבוק

קידום עסקים בפייסבוק – כיצד נעשה זאת בצורה טוב

אנשים רבים רוצים לדעת כיצד ניתן לבצע קידום עסקים בפייסבוק בצורה אפקטיבית. קידום שנעשה בדרך כלל על ידי מקדמים ברשתות החברתיות, יכול להיעשות גם על ידיכם וזאת במידה ותבצעו מספר פעולות חשובות. אז מהן הפעולות?

חשבו על פוסטים שיועילו ללקוחות שלכם – פרסום פוסטים היא פעולה חשובה ביותר והכרחית לביצוע קידום דף פייסבוק עסקי טוב. חשוב לכתוב פוסטים טובים במיוחד בעלי ערך מוסף ללקוחות הקיימים והפוטנציאלים שלכם. כתבו טיפים טובים, מאמרים קצרים ואינפורמטיביים, פרסמו תמונות של העסק שלכם ועוד. בצורה זאת הדף שלכם יהיה איכותי ומושך יותר.

פרסמו מבצעים, הטבות והנחות – אנשים רבים נכנסים לדפי פייסבוק שונים על מנת למצוא מידע שיסייע להם בבחירת מוצרים. פרסום של מבצעים, הטבות והנחות ימשוך יותר לקוחות אליכם.

פרסמו בדף הפייסבוק בשעות קבועות ונכונות – חשוב לפרסם את המידע ללקוחות שלכם בשעות קבועות ונכונות. לפי הסטטיסטיקה השעות הרצויות לפרסום פוסטים הן – 08:00 בבוקר, 11:00 בצהריים ו 20:00 בערב. חשוב לפרסם בשעות האלה בהן יש יותר גולשים בפייסבוק ולעשות זאת לפחות 3 פעמים בשבוע.

היו זמינים עבור הלקוחות שלכם – לקוחות רבים שולחים הודעות בעמוד הפייסבוק. חשוב לעקוב אחר ההודעות ולהיות זמינים עבור הלקוחות. בנוסף יש לשים לב לפוסטים שהלקוחות מפרסמים על הקיר שלכם, ולנסות לענות על כלל השאלות, או התלונות.

פרסמו את העמוד שלכם בקבוצות – לקבוצות בפייסבוק יש כוח רב ונראה כי הן הזירה החדשה לפרסום עסקים. פרסמו את הדף שלכם עם הסבר קצר בקבוצות רלוונטיות תוך הישמעות לכללי הקבוצה.

בצעו קישור בין עמוד הפייסבוק לאתר שלכם – חשוב לגרום תמיד ללקוחות להגיע לאתר שלכם ולהמשיך לחקור אודותיכם ואודות העסק שלכם. צרו קישורים בין עמדו הפייסבוק לאתר, ולהפך.

רכשו לייקים – רכישת לייקים לפוסטים בפייסבוק ולעמוד הפייסבוק יעילה מאד לקידום העמוד שלכם. רכשו לייקים מאתרים אמינים בלבד.

לסיכום נאמר שאם בחרתם לחסוך את כספכם ולשווק לבד את עמוד הפייסבוק שלכם, ניתן לעשות זאת על ידי התמדה, כוח רצון ומעט השקעה. אם תעשו זאת תוכלו ליהנות מתוצאות נהדרות בזמן קצר!