בלוג קאונט


קרמיקה עודפים

קרמיקה עודפים – כל היתרונות והחסרונות שכדאי

יותר ויותר חנויות בישראל, מציעות לכם לבחור באריחי קרמיקה אשר נותרו במחסני העודפים שלהן. אלו אריחים שהוזמנו בכמויות גבוהות יחסית, עדיין לא נרכשו, וכעת המוכר מעוניין כמובן למכור אותם כמה שיותר מהר כדי לא לצאת מופסד. על כן לעתים קרובות קרמיקה עודפים מוצעים במחירים נמוכים בהרבה מן המקובל. עם זאת, חשוב מאד להכיר את כל הפרטים על עודפי הקרמיקה – גם את כל היתרונות, אבל כמובן גם את החסרונות, כדי לקבל החלטה מתאימה.

 

אז מה חשוב לדעת עליהם?

  • מחיר – נתחיל מכך שכאן, המחירים של קרמיקה עודפים הם נמוכים בהרבה מהמקובל. לעתים גם נוכל למצוא אריחי קרמיקה זולים מאד במחירים שנעים בין 50 ל80 ש"ח בלבד לאריח – וזה נמוך פי כמה מהמקובל. למי שרוצה לרצף מחדש את הבית אבל חושש מהמחיר, זה בהחלט תקציב שהוא יוכל לעמוד בו.
  • עיצוב – זה עניין של טעם, לא יתרון ולא בדיוק חיסרון. יש מי שיטען כי בהגדרה, אריחי קרמיקה עודפים הם אריחים שאיש לא רצה בהם פשוט כי הם אינם יפים ואינם אסתטיים. עם זאת, מראה הוא עניין של טעם אישי לגמרי. לא פעם, כשתבדקו את האריחים העודפים, אתם תוכלו לראות שהם דווקא מאד לטעמכם ומתאימים לבית שלכם באופן מושלם, אז למה לא להתנסות בהם?
  • איכות – זה סעיף שבהחלט כדאי להיזהר עמו. לעתים המחיר של אריחי קרמיקה עודפים הוא נמוך מאד, פשוט כי אלו אריחים באיכות נמוכה למדי מהמקובל, ולכן גם לא בחרו בהם עד היום. האמינות כאן דורשת את תשומת הלב שלכם, ודווקא כשבוחרים באריחים עודפים – כדאי לשפוט אותם בשבע עניים לפני שבוחרים אותם, ולוודא שמי שעומד מאחוריהם הוא גורם אמין.
  • סוגי אריחים – תלוי בחנות שאליה אתם תלכו. ישנן חנויות שמציעות אריחי קרמיקה עודפים במגוון קטן יחסית של סוגים, ואולי זה פחות טוב לכם. רצוי לחפש את החנויות שמציעות גם אריחים עודפים – אבל גם שהם יהיו ממגוון רחב מאד של סוגי אריחי קרמיקה, כדי שתוכל ולבחור במתאימים ביותר.

 

הבחירה כעת היא נוחה

אם אתם עושים שקלול של היתרונות והחסרונות, קל לראות שפשוט צריך להשקיע יותר בבחירה של האריחים העודפים, אך בסופו של יום זו יכולה להיות עסקה משתלמת מאד.