בלוג קאונט


ריהוט גן יוקרתי מחירים- במה זה תלוי?

ריהוט גו עודפים

כולנו רוצים לעצב את מקום הישיבה החיצוני לבית, בכדי להשיג חלל נחמד לישיבה, בילוי של שעות הפנאי שלנו בקריאת מגזין, עיתון או ספר נחמד לצד כוס משקה מפנק. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים להשקיע בריהוט גן יוקרתי, בכדי להשיג את אותה פינה משפחתית חמימה, נחמד שתספק לנו גם בריזה בשעות הערביים היפות. השאלה היא מה המחיר שעלינו להשקיע בקניית ריהוט גן יוקרתי ועדיין להנות מאותו ריהוט לכמה שנים, הרי ידוע שריהוט גן נוטה להיהרס ולהישחק במהירות בשל התנאים החיצוניים.

 

  • חומרי גלם – ריהוט גן יוקרתי יכול להיות עשוי מעץ מלא, מפלסטיק פשוט או מראטן שהוא דמוי חומר ממנו מכינים מוצרים ואביזרים שונים. בנוסף, יש ריהוט גן יוקרתי ממתכת או ריהוט גן יוקרתי משולב. ככל שחומרי הגלם יהיו איכותיים יותר, כך מחיר הריהוט יהיה יקר יותר ויחזיק זמן מעמד.
  • מקום ייצור- ריהוט גן שמיוצר במדינות כמו סין, טורקיה או שאר מדינות שהייצור בהן זול, יהיו כמובן זולים יותר. גם רהיטי גן שמיוצרים כאן בישראל, מופחתים מחיר של מכס ולכן יכולים להוזיל את המכיר. במידה ונבחר לרכוש ריהוט גם תוצרת איטליה, צרפת או שאר אזורים בהם הייצור יקר, נצטרך לשלם מחיר יקר יותר.
  • רמת גימור – ככל שהגימור יהיה ברמת שלמות גבוהה יותר, כך הריהוט יהיה יוקרתי יותר בתצורה ובמראה שלו וכן, לרוב גם במחיר.

 

אז איך מחליטים?

יש לקחת שיקולי תקציב עם שאר השיקולים אותם ציינו. יכול להיות שיהיה לכם שווה להשקיע בריהוט מעט יותר יקר, אך זה יחזיק לכם מעמד שנים רבות ולא תצטרכו להתעסק עם החלפה של ריהוט גן בכל שנה מחדש. תוכלו להתרשם מעיצובים שונים במגזינים לעיצוב חוץ או ברשת האינטרנט וכך גם להשוות מחירים די בקלות. בחרו חומרים פרקטיים, שקל לנקות וקל לתחזק אותם, אחרת תמצאו את עצמכם מתעסקים עם מערכת הישיבה החיצונית הרבה יותר מאשר הסלון הביתי שלכם, וחבל. בהחלט ניתן להשיג מערכת ישיבה יוקרתית, נוחה ויפה במחיר סביר כזו שקל לנקות אותה ונעים לשבת בה לאורך כל השנה. בחורף, כמובן חשוב לדאוג לכיסוי מתאים, בכדי לשמר את הציוד לאורך זמן.