בלוג קאונט


שאיבת ביוב

שאיבת ביוב בסביבת מגורים

בעיות בצנרת הביוב

בעיות בצנרת הביוב הן שכיחות ואנו עלולים להתקל בהן מספר פעמים בחיים. תשתית הביוב והצנרת הן מערכות בהן אנו משתמשים ללא הפסקה – בכל שעות היממה ובכל הימים בשנה. על כן, התשתיות הללו נשחקות עם הזמן ומפתחות בלאי. בנוסף, עלולות להיווצר בהן סתימות. במצבים של תקלה בתשתית הביוב, ניתן כמובן בנזילות אך גם בהצפות. התקלות הללו דורשות לרוב שאיבה של הביוב ולאחר מכן תיקון של הצנרת.

מידע חשוב על שאיבת ביוב בסביבת מגורים

  • מתי נזדקק לשאיבת ביוב? שאיבת ביוב לרוב תדרש במצבים לא נעימים, שרובנו לא רוצים למצוא את עצמנו בתוכם. לרוב יהיה מדובר בהצפה של הביוב בבית ובבית העסק. זהו כמובן מצב לא נעים, אך כדאי לפתור אותו בצורה מהירה ויעילה.
  • מהי שאיבת ביוב? כיצד היא מתבצעת? שאיבת ביוב תתבצע על ידי כלי הנקרא ביובית . ביובית היא בעצם מיכל הנמצא על משאית, ומחובר למשאבות וצינורות. הביובית משמשת למספר מטרות מלבד שאיבת ביוב רגילה – שטיפת צנרת, פתיחת סתימות וכדומה. שאיבת הביוב באמצעות הביובית מתבססת על עיקרון של ואקום. הביובית יוצרת ואקום במיכל והמים זורמים את הואקום, בהתאם לעיקרון הפיזיקלי הבסיסי. לבסוף, לאחר שהביוב נשאב, המים יועברו אל מקומות המיועדים לכך. לרוב יהיה מדובר במקומות מאושרים ומיועדים לפינוי שפכים. איזורים אלו מתחלקים לסוג הפסולת – פינוי נוזלים ופינוי שמנים.
  • מהו המחיר של עבודת שאיבת ביוב? מחירה של שאיבת הביוב כמובן משתנה בהתאם לתנאים ולכמויות. על כן מומלץ ליצור קשר מראש עם החברה שאתם מעוניינים כי תשאב את הביוב ותבצע את העבודות. הסבירו מה המצב ומה תרצו שייעשה, וקבלו מהחברה הצעת מחיר. בעיקרון, עבודת שאיבת ביוב בינונית אמורה לעלות בין כמה מאות שקלים ועד 1000 שקלים. מן הסתם, עבודה גדולה יותר תעלה סכום גבוה יותר וכדומה.
  • כיצד לבחור חברה לשאיבת הביוב? כאשר אתם צריכים שאיבת ביוב, תרצו כמובן שהעבודה תיעשה בצורה המהירה והיעילה ביותר. עבודה טובה ומהירה תוכל לאפשר לכם להתמודד עם ההשלכות של הצפת הביוב במהירות על מנת לשכוח כמה שיותר מהר מהבעיה. חברת שאיבת ביוב טובה תהיה בעלת זמינות גבוהה ותוכל להגיע במהירות אליכם. בנוסף, בחרו בחברה בעלת מוניטין וניסיון. וודאו כי זו אכן חברה אשר תעשה את העבודה בצורה טובה ואיכותית. למען הסביבה – בררו מה הוא היעד של פינוי הנוזלים. חשוב כי הנוזלים יפונו אל מקום מאושר, אחרת עלול להיגרם נזק לסביבה. אם חברה לא מוכנה לשתף את המידע הזה, בחרו בחברה אחרת.

מומלץ לעשות כל הניתן על מנת להמנע מבעיות בצנרת הביוב

שאיבת ביוב אם כן היא פעולה לא מסובכת אשר מתבצעת על ידי מומחים. עם זאת, כדאי כמובן להמנע כמה שאפשר מהגעה למצבים הללו. ישנם כמה דגשים מרכזיים לשמירה על צנרת הביוב ומניעת סתימות. בראש ובראשונה – הצנרת היא אינה פח זבל. במידה ותשתמשו בה כפח, תצפו להתקל בסתימות רבות.