בלוג קאונט


שולחן קקל לילדים

שולחן קקל לילדים מחיר

מכירים את זה שהילדים מגיעים מהמסגרות ואתם שוברים את הראש מה לעשות איתם אחר הצהריים? עוד פעם לגינה? שוב פעם לגימבורי? עוד פעם לבית של סבא וסבתא?… הכי טוב בבית! צאו איתם החוצה לגינה, חתכו כמה פירות טעימים והשקיעו איתם בפעילות נחמדה בחוץ. רובנו הרי לא מוציאים את הילדים כל יום מהגן או מבית הספר, ולכן כשזה כבר קורה, שווה להשקיע בזמן איכות משותף!

בהתחלה אפשר לשחק ביחד בכדור ואחרי זה להושיב את כולם לפעילות משותפת אחר הצהריים. זה יכול להיות יצירה עם חוברות, צבעים, טושים ומדבקות, זה יכול להיות הכנה של עוגיות ביחד, פיסול בבצק, אורגימי, או כל רעיון אחר שעולה לכם לראש. איפה תעשו את זה? על שולחן קקל!

מה זה שולחן קקל לילדים ? מהם היתרונות שלו?

ממש כמו שבפארקים, בגנים וביערות הפזורים בכל רחבי ישראל יש שולחנות קקל מעץ שבהם אפשר לשבת ביחד עם כולם ולאכול בנחת, עם צל והכל, אפשר היום לרכוש במחיר מעולה שולחן קקל לילדים .

השולחן שמותאם לילדים נחשב להרבה יותר קטן ומתאים להם מבחינת הגודל. מומלץ לרכוש את השולחן משום שלא רק אפשר לשבת עם הילדים ולעשות המון סוגים של פעילויות, אלא השולחן גם יכול לשמש אותנו ביום יום, לארוחת ערב בגינה או כשאנחנו מארחים ויש יותר מדי אנשים שלא נכנסים בשולחן האוכל הגדול, ואז אפשר לפצל ולהושיב את הילדים בשולחן קקל ואת המבוגרים בשולחן הגדול.

לא רק שישיבה בשולחן נפרד מעניקה לילדים עצמאות, ככה הם לומדים לאכול לבד ולהסתדר אחד עם השני (הרי תמיד ילדים מוצאים על מה להתווכח), ככה גם יש הרבה יותר מקום בשולחן הגדול ולא צריך לשבור את הראש לגבי איפה ואיך למקם כל אחד מהאורחים.

אז מה המחיר של שולחן קקל לילדים?

ובכן זה מאוד תלוי כי יש כל מיני סוגים של שולחנות קקל לילדים כמו למשל שולחן קקל עם פרגולה או גגון, שולחן קקל עגול או מרובע, שולחן קקל מעץ מלא או דמוי עץהמחירים נעים בין 350-1,000 שקלים.