בלוג קאונט


שכפול מפתחות לרכב השוואת מחירים

שכפול מפתחות לרכב השוואת מחירים

מחירון שכפול מפתחות לרכב נחלק לשתי קטגוריות, שכפול מפתחות ושחזור מפתחות, שכן מדובר על שתי פעולות שונות. בהתאם, גם המחירים שונים.

 

שכפול מפתחות לרכב

באם אתם מעוניינים בחיפוש מידע אודות שכפול מפתחות לרכב השוואת מחירים חשוב לבחור בסוג  השיכפול הנכון להשוואת המחירים. נכון להיום שירותי השכפול נחלקים לשירות שכפול ללא שבב, שירות שכפול של מפתח אימובלייזר לרכבים בשנתון מאוחר (כלומר רכבים ישנים עד שנתון של שנת 2007), שירות שכפול מפתחות לרכב מסוג אימובלייזר (מפתחות עם שבב) ושירות של שכפול מפתח לרכב חדש שכולל גם מפתח אימובלייזר וגם שלט לרכב. שירות זה חל לגבי כל הרכבים הפרטיים ששנת הייצור שלהם היא 2008 ומעלה.

 

שחזור מפתחות לרכב

פעולת שחזור המפתחות לרכב היא פעולה נפרדת משירות השכפול והיא תקפה לגבי אנשים שאיבדו את המפתחות שלהם או שהמפתח שלהם נגנב ואין להם דוגמא למפתח שפותח את מנעול הרכב אותה הם יכולים להביא למנעולן. כאן מדובר על מחירים שכוללים גם שחזור מפתחות וגם שכפול מפתחות ולכן המחירים יותר יקרים. שירותי השחזור והשכפול כוללים שחזור מפתחות לרכבים ישנים, כלומר שחזורים של מפתחות ללא שבב ושחזור של מפתחות לרכבים בשנתונים שונים (ככל שהרכב חדש יותר, כך גם העלות יקרה יותר).

 

מקודדים ומשלמים

חשוב לדעת שכל אחד שקונה רכב חדש מקבל במעמד הקנייה שתי מפתחות.  כל מפתח הוא בעל קידוד שונה, אך מערכת הרכב יודעת לקרוא את שני הקידודים. כאשר מפתח אחד נעלם ומעוניינים לשכפל מפתח אחר במקומו חייבים את הקידוד. כיוון שאין את הקידוד חייבים ללכת לבית עסק שמחזיק בכרטיס קידוד שבאמצעותו ניתן לקודד קוד חדש לגמרי לרכב ולבטל את הקוד הקודם. דבר שיבטל את האפשרות שאותו אדם שגנב את הרכב יוכל להתניע אותו. כלומר, כאן יש לקחת בחשבון שבמקרה של אובדן או גניבה תצטרכו לשלם לא רק עבור השחזור והשכפול של המפתח, אלא גם על השימוש בכרטיס מפתח הקידוד.

 

טרם עורכים בדיקת שכפול מפתחות לרכב והשוואת מחירים תמיד חשוב לקבוע מהם הפרמטרים החשובים לכם ביותר. דבר שיאפשר לכם לבחור באותו עסק שיעניק לכם את השירות הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר וזאת מבלי להתפשר על רמת המחיר או המקצועיות שלו. הפרמטרים החשובים ביותר לבדיקה טרם בחירת אותו מנעולן או עסק שישחזר ושישכפל את המפתחות שלכם הם שהעסק מעסיק מנעולנים מוסמכים, יש בו ציוד חדיש לשכפול מפתחות דגם הרכב שלכם ושמדובר על עסק שמספק אחריות על השכפול אותו הוא ביצע ושמציע מחירים הגונים. בהצלחה!

שכפול מפתחות לרכב השוואת מחירים