בלוג קאונט


שכפול מפתחות לרכב לנד רובר

שכפול מפתחות לרכב לנד רובר

אתם משקיעים ברכב שלכם כל כך הרבה – ואסור לכם לתת לפרט קטן כמו המפתח למנוע מכם גישה אליו

ההשקעה שלנו ברכב שלנו והשימוש שלנו ברכב שלנו הם שניהם נרחבים ומשמעותיים ביותר. אנחנו משלמים מאות אלפי שקלים על הרכב שלנו, ואנחנו משקיעים בו לאורך שנים בכדי שהוא יהפוך למרחב הנעים ביותר שהוא רק יכול להיות. מאידך, ישנם מקרים בהם כל ההשקעה הרבה שלנו ברכב יורדת לטמיון, כאשר אנחנו פשוט לא מוצאים את המפתח שלו ועלינו לפרוץ אותו ואולי גם להסב לו נזק כזה או אחר, ובוודאי שלהסב לעצמנו עגמת נפש והוצאה כלכלית לא מבוטלת. לכן, חשוב מאוד לא להיות חכמים בדיעבד אלא מבעוד מועד – ועבור רכב הלנד רובר החדש והאיכותי שלכם, להשקיע בשכפול מפתחות לרכב לנד רובר ולוודא שתמיד יש לכם גיבוי. מה שאתם צריכים לדעת עכשיו הוא היכן בדיוק לבצע את המלאכה המקצועית הזאת.

הבנו את החשיבות של שכפול מפתח הרכב שלנו. כיצד והיכן נבצע את השכפול המדובר?

  • על תהליך שכפול המפתחות לרכב – שכפול מפתחות לרכב לנד רובר הוא בראש ובראשונה לא עניין של מה בכך, ולא מדובר פה בשכפול מפתחות רגיל כמו מפתח הבית שלכם. מדובר פה, למעשה, בשכפול מפתחות שהתהליך שלו הוא גם מכאני וגם אלקטרוני, שכן המפתח עצמו הוא גם מכאני וגם אלקטורני – פיזית, המפתח משמש עבור פתיחה של חור המנעול של הרכב בעת הצורך, ועבור כניסה למתג ההנעה של הרכב. אלקטרונית, המפתח הוא גם שלט לאימובילייזר של הרכב, והוא צריך להתאים מבחינה אלקטורנית כאשר משכפלים את המפתח. משום כך, תהליך השכפול עצמו מתחיל בשכפול הפיזי של המפתח לגולם שמתאים לדגם הלנד רובר שלכם, ולאחר מכן ממשיך בקידוד של המפתח המשוכפל והחדש למערכת האימובילייזר של הרכב.
  • למי לפנות לצורך השכפול? שכפול מפתחות לרכב לנד רובר, כאשר אנחנו פונים עבורו למוסך לנד רובר או ליבואן עצמו, יכול להיות תהליך יקר מאוד. עם זאת, באותה רמה מקצועית ואפילו למעלה מכך, ובמחיר זול בהרבה, נקבל את שירות שכפול המפתחות דרך שירות מקצועי של מנעולן רכב. מנעולן הרכב מתמחה באופן מיוחד בשכפול מפתחות לרכב, והוא מחזיק בציוד המקצועי המתאים לשכפול מפתחות עבור רכב הלנד רובר שלכם – אם כי כדאי לוודא זאת בטרם אתם פונים למנעולן רכב אקראי.

חפשו מנעולן רכב שעובד באופן ספציפי עם דגמי הלנד רובר שלכם, ומנעו מעצמכם עגמת נפש

כשאתם רוצים לבצע שכפול מפתחות לרכב לנד רובר, אתם פשוט צריכים למצוא מנעולן רכב שמתאים לכך. בדקו עם מנעולן הרכב אליו אתם פונים שיש לו את מחשב הקידוד הרלוונטי עבור האימובילייזר של חברת לנד רובר, ואת הגלמים המתאימים למפתחות של הדגם של הרכב שלכם. כך, תוכלו להיות בטוחים ששכפול המפתחות יוכתר בהצלחה.

ישנה אפשרות נוספת להיוועץ עם מוסך לנד רובר