בלוג קאונט


שכפול מפתחות לרכב מחיר

יש שירותים שקשה לנו לאמוד ולדעת את המחיר שעלינו יהיה לשלם בעדם. אחד השירותים הללו הוא ללא ספק שכפול מפתחות לרכב, שכן יש עסקים שפשוט מנצלים את חוסר ידיעתו ו/או הבנתי של הצרכן בתחום זה ולכן מפקיעים מחירים או טוענים בפנים שמחיר השכפול לא כולל חיתוך, לא כולל קידוד, לא כולל מעמ ואז מה שקורה זה שבתום השירות במקום לשלם מחיר סביר והגיוני אתם יוצאים עם נזק של כמה מאות שקלים ועל מה? על מפתח?.

 

אז נכון שהרכב שלנו הוא נכס בפני עצמו ואנו רואים בו חשיבות גבוהה, ממש לא רוצים שיפרצו לנו אליו בקלות ויגנבו אותו, אך עדיין יש גבול וכדי שיהיה לרמאויות המחירים הללו סוף, אתם כצרנים צריכים להתער.

 

 

אז מדוע כדאי לכם לבחור אותנו במטרה שכפול מפתחות לרכב ?

 

  • מחיר- מלבד העובדה שאנו מספקים הנחות ומבצעים בכל הזדמנות שיש לנו, אנו גם משכפלים את כל סוגי המפתחות לכל סוגי הרכבים: יש לנו לקוחות המחזיקים ברכבי יוקרה, לקוחות המחזיקים בקשת רחבה של רכבים עבור העסק שלהם כמו רכבי מנהלים ורכבי עבודה, טנדרים, משאיות, רכבי שטח, קטנועים, אופנועים וכל שאר סוגי הרכבים.
  • שירות- השירות שלנו הוא הטוב ביותר באזור, אנחנו פשוט מספקים את אותו שירות כבר עשרות שנים.
  • הלקוחות שלנו מדברים בעד עצמם- יש לנו כל כך הרבה לקוחות חוזרים וזה כבר אומר את הכל.

 

אנו מציעים לכם להיזהר מאנשים שטוענים כי הם עוסקים בתחום המנעולנות ועושים עבודה של חובבנים. שכפול מפתחות לרכב – המחיר הטוב ביותר באזור, השירות המקצועי ביותר ואנו חברים בארגון המנעולנים בארץ. ארגון הבוחר את המנעולנים שלו בקפידה רבה, זאת בכדי לספק לכם את השירות הטוב, המקצועי והאיכותי ביותר. היזהרו משכפולי מפתחות שנמצאים בסוף כזיוף או עשויים מכל מיני חומרים מפוקפקים. אותם מפתחות שמשוכפלים בחוסר מקצועיות עלולים לגרום למצב שבו יום אחד לא תצליחו להניע את הרכב שלכם וחבל. אל תתפתו לגשת לאנשים שאין להם ניסיון בתחום. בחרו במנעולן מקצועי שיודע את עבודתו.