בלוג קאונט


שער חשמלי לחניה מחיר

רבים מאיתנו מעוניינים להתקין שער חשמלי שיספק חצץ בין המתחם בו אנו גרים או החצר לבין הרחוב. המחירים של שערים חשמליים משתנים בהתאם לגורמים שונים בהם נעסוק במאמר הבא. אין צורך לפרט על יתרונותיו הרבים של שער חשמלי שכן כמעט בכל בית, משק, כניסה לחניון ציבורי או כניסה לבניין מוצב מולנו שער חשמלי לחניה במטרה לשלוט באנשים שנכנסים ויוצאים ולקבל הגנה וביטחון מקסימאלי. אם כך, ממה מושפע מחירו של שער חשמלי לחניה?

 

חומרי גלם

יש שערים חשמליים שעשויים מעץ , שערים עשויים פלדה, כאלה עשויים מברזל או אלומיניום. ככל שחומר הגלם יהיה איכותי, עמיד וחזק יותר כך זה ישפיע כמובן על המחיר הסופי של השער החשמלי. השערים הבסיסיים עשויים ברזל פשוט מתחילים ממחיר של 500 שקלים ומגיעים למחיר של עד 1,500 שקלים.

 

גודל

ככל שהשער החשמלי יהיה גדול יותר, כך יהיה שימוש ביותר חומר גלם, הסבירות שיהיה צורך לתכנן את השער החשמלי בהתאמה ספציפית לצורכי הלקוח עולה וכך גם המחיר. שערי אלומיניום לדוגמא נחשבים ליקרים ואיכותיים לכן מחירם לרוב ינוע בין 1,000-4,000 שקלים.

 

סוג השער

יש סוגים שונים של שערים חשמליים ביניהם שערי מחסום  או הרמה פשוטים, שערים מסיביים, שערים קלים מרחפים, שערים הנפתחים לשני צדדים ועוד. המחיר נקבע בהתאם לסוג השער ומשתנה לפי היצרן.

 

יצרן

כמו כל מוצר, יש שערים שמיוצרים על ידי יצרניות שונות. האחריות שהיצרן מספק משפיעה על המחיר וכך גם חומרי הגלם בהם הוא משתמש. בנוסף, יש לקחת בחשבון גם את עלות ההתקנה וחלקים נוספים המתלווים להתקנתו של השער החשמלי.

 

בכדי לקבל פרספקטיבה מפורטת לגבי מחירים של שערים חשמליים, ניתן בקלות, במהירות ובפשטות להיכנס לאחת מאתרי האינטרנט שמשווים מחירים וכך לבדוק את הנתונים המדויקים ועל פיהם לבחור את השער שמתאים לצרכים שלכם.

 

בכל אופן, שערים חשמליים הם שוק רחב ומגוון. תוכלו להתרשם ממגוון רחב של שערים חשמליים, לבחון את הצרכים שלכם וכך לבחור את השער החשמלי המושלם. זכרו, השער שתבחרו ישפיע על נוחות הדיירים בבניין ויספק לכם רמת בטחון מסוימת.