בלוג קאונט


גדרות

גדרות לכל מטרה

רוב המתחמים הפרטיים והעסקיים בישראל מגודרים, דבר שמוביל למסקנה שאלו הם שטחים פרטיים בבעלותו או בעלותם של אנשים מסוימים והגישה אל אותו השטח ניתנת רק לאלו שיקבלו אישור לכך. אם גם אתם קניתם בית פרטי ומעוניינים לתחום את השטח החיצוני שלו על ידי גדר או אם אתם מעוניינים לתחום את השטח של הבניין בו אתם מתגוררים בגדר, הגיע הזמן להחליט מהי אותה גדר שתתאים לחצר או לגינה שלכם. התחילו לקרוא!

 

גדר עץ

אחד מסוגי הגדרות הפופולאריים בהם משתמשים זה שנים הם גדרות עץ. כאן מדובר על מגוון גדול של גדרות מכל מיני סוגי עצים, בכל מיני עיצובים ובטווח מחירים רחב. גדר עץ משווה לשטח הבית מראה טבעי וביתי המשתלב עם הנוף הסובב את הבית. היתרון הוא המראה. החסרון המרכזי הוא התחזוקה. תמיד יש לקחת בחשבון שהמראה המרשים של גדרות אלו לא יחזיק מעמד אם לא תצבעו אותם, תשמנו אותם ותפזרו עליהם חומרים מיוחדים שיגנו עליהם מפני טרמיטים ומזיקים אחרים וזאת לפחות פעם בשנה. חסרון נוסף הוא המחיר, גדרות העשויות מעץ מלא יקרות יותר מגדרות אלומיניום, במבוק ו- PVC.

 

גדרות אלומיניום

הגדר הפופולארית ביותר בעשור האחרון וזאת משום רשימה ארוכה של יתרונות והעלות הזולה וזאת ביחס לגדרות העץ, הבטון והברזל. האלומיניום הוא חומר קל משקל, שאינו מפתח חלודה, עמיד לאורך שנים (בכל תנאי מזג האוויר), קל לעיבוד, גמיש וניתן להזמינו במגוון עיצובים, גוונים ומידות. כאן מדובר על גדר דקורטיבית מרשימה וחזקה שמצריכה תחזוקה מינימאלית. כלומר, תמורה מלאה עבור מחיר לא יקר.

 

גדר מבטון

גדרות העשויות מבטון או מאבן אמנם מרשימות אך גם יקרות. היתרון של אלו הוא בבידוד שלהן והחוזק שלהן. חשוב לקחת בחשבון שאי אפשר לבנות גדרות אלו על קרקע שאינה ישרה ובניית הגדר תמיד חייבת להיעשות על ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון ומוניטין מוצלח. תמיד יש לקחת בחשבון שלא מדובר על גדר להרכבה עצמית, כמו למשל האפשרות הניתנת בגדרות אלומיניום ושבנייה שאינה מקצועית יכולה להוביל לסדקים, תזוזה והתפוררות של הגדר.

 

לסיכום, מבין שלושת סוגי הגדרות שצוינו בכתבה זאת, גדר העשויה מאלומיניום היא הגדר שמצריכה מינימום תחזוקה ומקסימום יתרונות במינימום מחיר.

גדרות